Puh

Puh!
Andas ut lite grann efter en jäkligt hektisk dag!Massa pluspoäng till mej för jag har hunnit ta ner julpyntet,satt upp nya gardiner,shoppat en himla massa,tvättat,städat,diskat å varit i tid till ett möte ;)
Måste förresten erkänna att bloggen krånglar lite.Jag skriver inte alla rader direkt efter varann,men så fort jag väljer publicera så tränger alla rader ihop sej,jag vet inte riktigt varför dom börjat med det?!
Framför mej har jag en utomordentligt härlig jobbar helg:
Fre 4.30-13.30
Lör 5.10-16.10 (längtar!)
Sön 6.10-14.10
Jamen då vet ni väl var ni hittar mej... :)
Tjaaa,va mer ska man säga?Allt blir bra till slut,en del saker får man ge lite tid bara :)
Dags för sängen så jag kommer in i rätt dygnsrytm då eller?
Är så jäkla vinsugen!!!!Men det får bli en annan dag.
Puss hejje

blä fi fan

Goder afton,för mej är det typ mitt i natten :)
Är ju inte så himla bra på tidiga mornar,å nu är det alldeles för många för att mitt huvud ska orka med...
Idag blir det ett gnäll inlägg!Är så jävla trött på personer som inte fattar hur dumma i huvet dom är-jag blir tokig snart!Hur fan kan man sitta å slänga ur sej precis vad som helst å sen inte förstå att man upplevs som helt jävla blåst?Hur kan man sitta å undra varför man inte blir behandlad som alla andra?
Kan ju kanske ha å göra med att man inte BETER sej som alla andra liksom...*kräääääääääääks*
Jaja,nu får jag vara klar med det där,inte ens värt energin.Jag saknar mina gamla kollegor.Som fan.Mer än jag nånsin trodde.Blir så himla glad när jag springer på en del gamla godingar :)
Det är nästan så...Nä.     :)
Igår va det fikatime med raganas-grymt trevligt!Tillökning väntas här å där ;)
Vi håller i.Än så länge står vi ut å kör på ett tag till.Även om det är tufft ibland.
(ja menar ju träningen! :P)
Jaha,men vi säger väl tack å godnatt då!Yes,kl är 19.05 å jag ska sooooooova!

blaaaaa

Mhm...Hej go vänner,om det är nån som läser fortfarande? :)

Vet att jag är SÄMST på att skriva,men jag är så bitter nu så det är ingen större idé att skriva.
Jaja,vad nytt sen sist?Jaaa,med tanke på att jag inte ens minns när jag skrev vet jag inte var jag ska börja.
Överlevde helgerna iaf å hade det mycket bra! ;) En hel del klirrande,såpass att jag inte ens varit sugen på att dricka i år,hehe.
Jobbet går inget vidare och jag vet inte riktigt-tålamodet börjar ta slut för min del :(
Det skulle ju bli bättre än såhär,tänkte jag mej iallafall.
Skam den som ger sej-tänker inte dra utan att ge något en ärlig chans på sisådär halva min livstid ;)
Jaja,fritiden är viktigast iaf å idag har vi kommit igång med lite träning igen.Rygghelvetet säger ifrån direkt men den får fan lära sej att tåla lite träning?!?Jag måste ju kunna leva ett hyfsat normalt liv eller?Kör på så länge jag kan gå...
Nähä,tant får nog knoppa nu...Det är så himla HÄRLIGT när kl ringer mellan 3-4 varje dag!
Jag börjar fan bli alldeles för morronpigg,sjuk förra v men vaknade ändå vid 5 varje dag å trodde jag försovit mej...
Jaja,puss å natti

RSS 2.0