blaaaaa

Mhm...Hej go vänner,om det är nån som läser fortfarande? :)

Vet att jag är SÄMST på att skriva,men jag är så bitter nu så det är ingen större idé att skriva.
Jaja,vad nytt sen sist?Jaaa,med tanke på att jag inte ens minns när jag skrev vet jag inte var jag ska börja.
Överlevde helgerna iaf å hade det mycket bra! ;) En hel del klirrande,såpass att jag inte ens varit sugen på att dricka i år,hehe.
Jobbet går inget vidare och jag vet inte riktigt-tålamodet börjar ta slut för min del :(
Det skulle ju bli bättre än såhär,tänkte jag mej iallafall.
Skam den som ger sej-tänker inte dra utan att ge något en ärlig chans på sisådär halva min livstid ;)
Jaja,fritiden är viktigast iaf å idag har vi kommit igång med lite träning igen.Rygghelvetet säger ifrån direkt men den får fan lära sej att tåla lite träning?!?Jag måste ju kunna leva ett hyfsat normalt liv eller?Kör på så länge jag kan gå...
Nähä,tant får nog knoppa nu...Det är så himla HÄRLIGT när kl ringer mellan 3-4 varje dag!
Jag börjar fan bli alldeles för morronpigg,sjuk förra v men vaknade ändå vid 5 varje dag å trodde jag försovit mej...
Jaja,puss å natti

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum är helt övertygad om att alla arbetsrelaterade problem som uppstår i din vardag kan botas genom att dricka en flaska "gulsot". Den tillbereder du genom att öppna en flaska Renat, ta en klunk och fyll sedan upp den med några centiliter multivitaminjuice. Sedan är det bara att sätta igång och njuta. Tack vare juicen får man i sig alla vitaminer och mineraler kroppen behöver, så äta middag kan man skippa. Vem bryr sig om fastfrusna växlar, stillbilder i ställverket, havererade tåg när man kan vara full.



VIVA LA BRÄNNVIN

2011-01-12 @ 02:44:21
URL: http://www.drinktips.se
Postat av: Liza

Hahahaha!Sant min vän!Klirr!

2011-01-16 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0