blä fi fan

Goder afton,för mej är det typ mitt i natten :)
Är ju inte så himla bra på tidiga mornar,å nu är det alldeles för många för att mitt huvud ska orka med...
Idag blir det ett gnäll inlägg!Är så jävla trött på personer som inte fattar hur dumma i huvet dom är-jag blir tokig snart!Hur fan kan man sitta å slänga ur sej precis vad som helst å sen inte förstå att man upplevs som helt jävla blåst?Hur kan man sitta å undra varför man inte blir behandlad som alla andra?
Kan ju kanske ha å göra med att man inte BETER sej som alla andra liksom...*kräääääääääääks*
Jaja,nu får jag vara klar med det där,inte ens värt energin.Jag saknar mina gamla kollegor.Som fan.Mer än jag nånsin trodde.Blir så himla glad när jag springer på en del gamla godingar :)
Det är nästan så...Nä.     :)
Igår va det fikatime med raganas-grymt trevligt!Tillökning väntas här å där ;)
Vi håller i.Än så länge står vi ut å kör på ett tag till.Även om det är tufft ibland.
(ja menar ju träningen! :P)
Jaha,men vi säger väl tack å godnatt då!Yes,kl är 19.05 å jag ska sooooooova!

Kommentarer
Postat av: Men va fan...

Gör dina kompisar inget annat än att skaffa barn? Har dom inga egna liv? Har dom ingen sprit?

2011-01-19 @ 11:13:28
URL: http://matsolsson.com
Postat av: Den alkoholiserade barnmorskan

Kan bara hålla med föregående talare. Det föds alldeles för mycket barn i Sverige för tillfället. Vi på mödravårdscentralerna har knappt någon tid över till flaskan, men så fort tillfälle ges så åker pluntan fram. En sexa renpiss (Explorer och bananlikör) så orkar man med alla skrikande skitungar... :-)

2011-01-20 @ 11:16:38
URL: http://www.vågavägranykterism.sida.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0