Foxxxy Rolf?






Är det foxxxy rolf???
Har funderat ett tag på vart han tagit vägen....
Är ju van att se han lite mer party asså....Inte bland torkade blommor.
Men han kanske är flexibel :)
Å för er som inte vet vem foxxxy rolf är:

http://foxxxyrolf.bilddagboken.se/

Jag gav upp för länge sen...

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen ?

Jag gav upp för länge sen 

Du är kvar med samma folk, kvar med samma man
Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Jag gav upp för länge sen

40,7 år-och den enda överlevande

HA HA HA HA HA!
Rump-roffan fortsätter sin turné genom sverige!
Jaaa,ja säger då det...Ska väl inte skriva för mycket om det hela utan tillåtelse,men du är helt underbar min vän!
Att ja tjöt i bilen hem berodde nog på att ja prata å skratta me dej! :D
Borde lyssna på den där låten "rumpa mi"nån dag snart kanske?Hahahahaha

Mycket skratt blev det under kvällen-fest på jobbet så en del kollegor va på väg hem.Tex Mango.Han ramlade ner mellan tåget å plattformen när han fick för sej att komma upp i förarhytten å krama mej,hahahaha!

Kvällen har vart ganska lugn annars,såg lite av matchen,vilket jäkla skit!
Kanske lika bra att man jobba...

Åsså måste ja ju säga att maa vann den där tävlingen om bilden!
Å överaskningen kommer vilket år som helst nu,muahahahahaha! ;P

Citat roffan: "Alltså,ja är 40,7 ÅR-OCH DEN ENDA KVAR!!!!Den ENDA överlevande!!!!"

Det är tuffa tider att va 23 år min vän! :P

Puss å gonatt

dam di dam

Jajjemen!
Nu va de ju jätte jätte jätte länge sen ja skrev här!
Förra helgen va helt galen,shopping me maa å johan på fre,sen hem till mamma å pappa säga hej till mormor å morfar som va här...Lördan blev de bad me teza å danne,gött då!Sen va de partaj,fan va full ja blev!Hade dåligt samvete för att ja aldrig kom ut till trägå´r´n å sa hej till zanna som ja tänkt....Latade som fan på sön,kl 18 åt ja mat å började bli människa igen.Tanken på söndan hade vart en familjedag i Motala å glo på halvvättern,men icke den här söndan!Fy fan.

Chrille har vart här under v.Haft riktigt skoj me mycket skratt å liten verksta... :D
Shopping en dag,å en annan dag drog vi ut till den här stugan:








Blev lite kär i den så vi bestämde oss för att hyra den i 4 dar :D :D :D
Kom ut å grilla me oss vetja!Lite knepig väg dit,men det är helt avskilt å jättemysigt.Grill å kubbkväll blir de garanaterat där!12 sängar finns de,så den som vill sova över är välkommen att göra det...
Om de är nån som är intresserad av att hyra den kan det varmt rekommenderas,kostar typ ingenting :)

Jahopp,nu har nedräkningen till semester börjat!Sista dan ja jobbar är tors :)
Sen ska ja iofs in en sväng på jobbet nästa v,men fatta annars att det är 4 v ledighet!Fan så nice!
Fyllependel ikväll,slutar vid 2.20 :(
Hade verkligen velat gå på festen för kustpilen ida,men de går ju inte...Hade velat säga hej till en del som går över...
Missar oxå sverige-matchen,å de är surt.Riktigit jäkla surt.Funderar på om vi kan ställa in nåra tåg där,för vem är ute å åker tåg då liksom...haha.Näedå,kanske kan se lite av den på en liten rast i Tranås...
Midsommar på fre...Jippi!Men eftersom dom inte hade vänligheten att höra av sej å säga att det inte blir nåt jobb då har ja inget planerat ;-( Blir så less på dom!!!
Nähä,dags för frukost nu kanske...eller sova lite till!

Jajjemen

    image24

                                                                       

Såhäääääääääääääär glada va vi i lördas!!! :D
Mycket trevligt och mycket,men ja hade nog räknat me en stadigare fylla,höhö.Kanske lika bra eftersom ja sku jobba iofs.Skjutsen till stn av min blivande make gjorde ju att han fick lite pluspoäng asså ;)
Synd att ni inte kan få se vampyrbilden på roffan,den va grym,haha!

Det får väl bli en fotbild istället,håll till godo!


image26         

Jobbat inatt,sluta vid 8 imorse-ledig imorrn=livet är perfekt just nu!
Ska äntligen träffa Teza imorrn,de va många månader sen!Bada å grejja ska vi göra :)
Nu ska ja återgå till konstiga brudar på Tv:n,haha.                          

RSS 2.0