Puh

Puh!
Andas ut lite grann efter en jäkligt hektisk dag!Massa pluspoäng till mej för jag har hunnit ta ner julpyntet,satt upp nya gardiner,shoppat en himla massa,tvättat,städat,diskat å varit i tid till ett möte ;)
Måste förresten erkänna att bloggen krånglar lite.Jag skriver inte alla rader direkt efter varann,men så fort jag väljer publicera så tränger alla rader ihop sej,jag vet inte riktigt varför dom börjat med det?!
Framför mej har jag en utomordentligt härlig jobbar helg:
Fre 4.30-13.30
Lör 5.10-16.10 (längtar!)
Sön 6.10-14.10
Jamen då vet ni väl var ni hittar mej... :)
Tjaaa,va mer ska man säga?Allt blir bra till slut,en del saker får man ge lite tid bara :)
Dags för sängen så jag kommer in i rätt dygnsrytm då eller?
Är så jäkla vinsugen!!!!Men det får bli en annan dag.
Puss hejje

Kommentarer
Postat av: Mufflonfåret

Hej min före detta elev. Jag är en homosexuell grovarbetare från centrala Hallsberg med normal kroppsbyggnad och sensuella läppar. Mina två fruar har på senare tid klagat över hur kaffepriset aldrig tycks stabilisera sig på Ica Allé. Jag undrar om det kan ha något samband med mina oregelbundna avföringsutsöndringar. Mvh din lärare inom ämnet ATC...

2011-01-21 @ 02:35:22
URL: http://www.luraatc.com
Postat av: Zanna

Ostis, snart kommer du att bli som de äldre och gå upp vid fyra och börja städa och fixa och dona..Och baka det gör de med..När du bakat kan du ringa mig så kommer jag och fikar;) Nej vars jag tycker att du är sjukt stark som klarar av att jobba sådana pass och fortfarande klarar av att hålla humöret uppe...Massa kramar nötis

2011-01-24 @ 04:57:16
URL: http://zannaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0