update nr?

Tjillevippen!

Kör en snabb genomgång om va som hänt sen sist:

Musikquiz i Lkpg på Harrys,himla kul!

Shopping me syster-yster å plutten (han är ju såååå sööööööt,å hon me :))

Våfflor som aldrig blev av (så de har väl iofs inte hänt,haha!)

En del tråkiga grejer (sjukdomar,varför finns dom?Va är meningen me att däcka nån helt totalt så ingen livslust finns kvar?)

En del bra grejer(alltså Märri-du är den bästa som finns! <3)

En del vuxenpoäng(bokat däckbyte å besiktning av bilen)

En del långdragna grejer(ignorerar du mej så ignorerar jag dej)

Fruktsallad(eller bara en apelsin,fan va GOTT det är)

Promenad i solen(VÅR)

Det som komma skall.... :)

Längtar så tokmycket till nästa vecka!Då blire bus me liten kille som ja träffat alldeles för lite!De blir nog bus me 2 småkillar förresten <3
Tror minsann de blir en musikquiz i Lkpg nästa v oxå.Å tjejjerna ska REGERA på bowling på fre,ujujuj!Om ja inte hamnar i ett könsneutralt lag,hahahaha!

Efter påsk kan vi tydligen ta över stugan förresten :)
Liiite kallt än iofs,men man kan ju börja åka ut å fixa lite på helgerna iaf kanske.

Dagens irriterande moment:
Ignorerandet å undvikandet av ögonkontakt,hur kunde en skitgrej bli så stor?!
När man ringer till nån å den sitter å pratar å skrattar me andra under tiden man pratar-whyyy?

Japp,roligare än såhär blir inte bloggjävelen idag!
Puss hej


Jag får nog hålla allt tillbaks
Det finns ingenting som räcker
Hjärtat kom aldrig till tals
i ett block som bara läcker

Men ändå
Du min vän i livet
Se hur kvällen brinner opp
En enda sak är givet
Vi är två hjärtan
i samma kropp

Om jag tappar allt igen
Det är möjligt att det händer
Det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

Men ändå
Du min vän i livet
Se hur sommaren blir höst
En enda sak är givet
Du bär min luft
i ditt bröst

Helgen å de...

Sådärja!
ÄNTLIGEN är helgen över! xD
Som jag har längtat till måndan,not!Jaja,vi har haft en bra helg iaf...Sent som fan i fredas,för ja får visst jobba hur sent som helst innan ledig helg :(
Stressigt som fan på lördan,men hann me lite shopping av de nödvändigaste(alkohol o mat),fika me familjen å sen kom gästerna för helgen :)
Mycket trevligt hade vi iaf,lite dricka,lite mat å sen ut å bowla en sväng.Fan va längesen de va ja bowla!
Här kommer lite bilder:


Vi har ju alla olika tekniker,hehe....


Söt va? xD




Japp,de va väl de om de...Har tänkt lägga upp bilder från förra helgen,eller om de va förr-förra(?) oxå,men de har ja inte hunnit/orkat me.Snart dags att bege sej norrut för en liten dagstripp :)
Men fan ryggen har pajjat helt igen så ja vet inte,kanske blir kvar där nåra dar?

Svarar på kommentarerna från förra inlägget här:
Magnum-hoppas du hittat hem igen,eller åtminstone hade ett kg smågodis när du vaknade igår ;)
Gud-Sluta va så bitter å tågnördig!
Märri-Du är så gooo!Längtar till långa fredan! <3
Rolf-Nästa gång blir de vin minsann,jajjemen du tjejjen,jajjemen!

Nähä,dags att väcka karln å se om vi ska åka då?Solen lyser som fan ida å livet känns ju helt fantastiskt underbart när man inser att de blir en vår i år igen! :D

Är de nån som är sugen på nån typ planteringsdag förresten?Har lite grejjer ja tänkte sätta här hemma sålänge,så tar vi väl ut de till stugan när de är varmare ute...

Puss å hej

Jag är glad...

Har ni kört den nån gång?"Jag är glad för att..."?
Testa det!Skriv ner typ 3 grejjer varje dag vad man är glad för,ganska tänkvärt faktiskt :)

Idag är jag iaf glad för att:

-Jag har ta mej FAN världens bästa kille(eller skulle det vara betonat på "bästa"?)
-Jag har haft en jäkligt trevlig kväll me Roffan å Nöten
-Jag har städat hela JÄVLA lgh,så nu slipper jag göra det inför helgen
-Jag har köpt Winnerbäcks senaste skiva å den är såååå bra
-Jag trivs så jävla bra med allt nu :D

Wiiiiiiii,jag kunde ju lika gärna hoppa,eller studsa,fram så glad som jag är nu!Life is sweet!

Jag önskar bara en sak nu...En liten,liten,liiiiiiiten detalj.
Att en del sträcker på sej och inser sitt eget värde.Man klarar mer än man tror :)
Och man duger fan som man är!
Är man det minsta osäker på något finns det alltid folk som stöttar,folk som bryr sej.

All kärlek till er finaste!

ingen rubrik

Och dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling
Att det kommer bli en lång kall vinter
Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn
Genom en iskall vinter

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen

Och du känner att staden är precis som staden alltid varit
I väntan på en lång kall vinter
Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland
Genom en iskall vinter

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen



Tack för en trevlig kväll Märri!Du är min hjälte <3





RSS 2.0