Hejje!

Eeeeh...Hej!?
Var ju inte igår om man säger så.
Häromdan,när jag "hade lite tid över",halkade jag in på den här bloggen och konstaterade att det var ganska kul att läsa hur och vad jag hade tänkt för evigheter sen.

Att försöka sej på en rapport om vad som hänt sen sist känns som överkurs...det mest väsentliga är väl att jag flyttat från stan.På ett sätt är det hur gött som helst här,men på andra sätt längtar jag tillbaka till stan där allt var lite enklare och det krävdes mindre planering.Några har lämnat och några har kommit hit,grattis kära syskon och vänner!Just nu står jag mest och velar om hur jag ska göra,och vad jag ska göra.För vad f-n gör man när man gått igenom alla 299 lediga jobb i närheten och 452 utbildningar men inte hittar NÅGOT ALLS man blir det minsta intresserad av?!?!
Jag blir oxå grymt irriterad över folk som låter en förstå att man inte passar till en specifik sak,eller att man inte skulle klara det.Ok om man uttrycker det lite sjysst att det kanske är den bästa idén men jädrar-hur skulle det vara med lite mer stöttning istället för att dra ner drömmar/idéer direkt?!

Nog om det.Idag är jag tacksam för:
*att den jävla cancern verkar hålla sej borta och min vän mår bättre
*en trevlig dag idag med syskon och söta syskonbarn
*innebandyfest imorrn med en massa härligt folk från nuvarande och tidigare jobb-ska bli GRYMT kul!
*att en viss distans verkar hålla i sej mellan mej och div energitjuvar


Right  from the start
You were a thief
You stole my heart
And Im your  willing victim
I let you see  the parts of me
That weren't all that pretty
And with every  touch you fixed them

Now you've been talking in your sleep
Things you never say to me
Tell me that  you've had enough
Of our love

Just give me a  reason
Just a little bit's enough
Just a second  we're not broken just bent
And we can learn to love  again
It's in the stars It's been written in the scars on our hearts
That we're not broken just bent
And we can learn to love again

 

Kommentarer
Postat av: Gud, din fader!

Du skall icke hafva någon annat förvärvsarbete än lokförare, ty detta äro ditt kall!

2013-04-20 @ 12:39:22
Postat av: Liza

Hehe,vet inte riktigt om jag håller med!

2013-04-23 @ 13:06:56
Postat av: Herr Magnum

Gud har fel som vanligt. Ditt kall är att konsumera sprit...

KLIRR

2013-04-28 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0