Ojdå...

Kom inte ens ihåg lösenordet här så antingen var det toklängesen jag blogga eller så har jag gjort en magnum å tagit till spriten :)

Skämt åsido,solen går upp å solen går ner.Den här veckans höjdpunkt var iallfall att åka till FJUGESTA och hälsa på finaste familjen där.GPS:en visste tydligen inte riktigt vart Fjugesta låg så det tog lite längre tid än väntat,men ändå.
Liiiiiiite avis man är på dom som ska till Thailand snart då,vill oxå!
Själv peppar jag som fan för att åka till Lettland nästa vecka och fixa julfest för kidsen på barnhemmet och träffa massa gamla godingar,ska bli grymt kul!
Helgen efter jag kommit hem därifrån drar vi då ÄNTLIGEN till Jordanien,som jag har längtat! =)
Jag är så himla nyfiken på om jag kan bada i en borat-dräkt där eller om det får bli burkini som planerat *asg*
Inflyttningsfest imorrn,ska bli så himla kul att partaja med raganas,det var inte igår...(har du tur blir det ett fylleinlägg herr magnum:))
Innan det lastning till Lettland å ett spinningpass så jag borde fundera på sängen.
Puss hejje
Allt blir bra till slut,och blir det inte det så är det inte slutet.

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Ge mig ett S

Ge mig ett P

Ge mig ett R

Ge mig ett I

Ge mig ett T



Vad blir det?

2012-04-23 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0