Tack <3

Sådärja,nu har jag snart landat igen...Tror jag.Minns inte vad jag skrivit å inte här,men det spelar egentligen ingen större roll.Jobbar på med allt som behöver tas itu med,och det går sakteliga framåt får man väl säga.

TACK alla fina för stödet under den här resan,ni är helt fantastiska!Jag blir varje dag påmind om vilka fina människor jag har omkring mej,och jag är så himla lycklig att jag har er-min familj och mina vänner.

Snart dags för tjejlunch,ska bli sköjj.Nästa v blir det en sväng till Malmö,antagligen den sista på ganska lång tid.
Nähä,dags att dra.Puss hejje

Kommentarer
Postat av: Zanna

Ostis! Tack själv för att du finns;) En fin människa som du är förtjänar allt det goda i livet. Och du har ju verkligen gjort en omstart i livet..Var stolt över dig själv! Massa kramar din alldeles egna nöt!

2011-03-09 @ 17:12:17
Postat av: Liza

Åh,va go du är sötnöt!Blir ju helt rörd-tack!Massa kramar till dej

2011-03-11 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0