snart semester xD

Ååååh,har haft en grymt bra midsommarhelg!Så himla härligt folk :D
Här kommer lite bilder,vassego!











Wiiii,bara några timmars jobb nu sen går jag på en veckas välbehövlig semester!
Planen är att dra ner till Göteborg inatt för att spendera helgen där,sen dra vidare till Österlen på måndag,sweet!
På söndag spelar Metallica,ska bli GRYMT!
Ååååh,det här kommer bli så himla bra!Är lite nervös för resan men det ska nog gå bra ;)

Idag har jag städat som en idiot,och attacksovit.Det behövdes verkligen,har inte blivit tillräckligt med den varan under veckan.Igår var vi ute å badade vid Ensjön,det var några år sen kan jag säga!Men bättre än jag hade för mej.
Nähä,dags att kolla upp om mina tåg går,tydligen struligt idag :S

KLIRR herr Magnum,snaaaaart ses vi! :D 

Puss hejje

Kommentarer
Postat av: Rålf

Var en toppen helg :) Hoppas du får en kanon vecka nu min vän!! Kör försiktigt om du åker bild- å ring mej om du blir vilse i götet.. hahah!

Puss på dig!

2011-06-30 @ 18:58:49
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum sitter och sippar på en 12:a skotskt livsvatten, lyssnar på Beethovens 7:e symfoni och undrar varför du inte uppdaterar din blogg?



2011-10-20 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0