Joråsåattvahetere...

Puh!
Överlevde den här helgen oxå...Mådde väl inte världsbäst i lördags när jag vaknade 4 tim efter att jag kommit hem.Mådde ännu sämre nästa gång jag vaknade,hehe.Dricktävling kan vara en av mina sämsta idéer nånsin :S

Senaste tiden har bestått av en hel del sköna häng med darlin,med älsklingen,Märri,Rålf mfl.Helt underbara personer jag har omkring mej! <3
Vad jag längtar nu!Till midsommarhelgen,till Metallica,till Österlen.Life is sweet :D
Kom på att tidigare inlägg var missvisande,den personen jag ville träffa var alltså inte den som flippa...

Förundras över personer som verkar vilja skapa intriger,för vad kan syftet annars vara?Ingen kontakt på flera månader,men sen,när vissa saker ändras ska man visst höras av igen,bjudas in på fester-som om jag nånsin skulle?!?Nää,tror inte det va...Jaja.Finns viktigare saker att lägga energin på :)

Idag har jag motionerat mej duktigt och jag börjar fundera på om jag kanske ska sätta lite högre mål än vad tanken var från början?
Äh,inget vettigt att skriva idag heller.Jag lever och är ok iaf.

Puss hejje

Kommentarer
Postat av: Mary

F-n vad du är duktig Liza. Du är så stark, om du bara visste hur stark du är. Man kan inte ha en bättre kompis än du. Stora kramar

2011-06-14 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0