Gött å blandet

Studentgrejs idag,fan vad fint!Så mycket minnen,så mycket sommar :)
Blir alltid glad av att se studenterna.Känner på mej att det här kommer bli en grymt bra sommar!Planer smids och det kommer bli så himla bra om allt klaffar!Blir helt lycklig bara jag tänker på det ;)

Var ute i stugan å fixade idag,det är fan tomt och konstigt att vara där själv.Försöker tänka bort det och sysselsätta mej,men jag hamnar alltid där på trappan med en cigg i handen och blickar ut över sjön,svårt att inte tänka då xD

Kroppen är helt slut efter en mil i Vrinnevi,en timmes gräsklippning,promenad och cykling på det.Nästan så det blir skönt att komma till jobbet och vila sej lite,hehe.Är visst konstant hungrig numera och måste väl lära mej hantera det på nåt sätt...Hm...
Sentimental musik på,saknar Malmö.Saknar en viss person där och ibland önskar jag att vi kunde höras igen.Jag vet att det inte kommer bli så,men ibland undrar jag hur allt gått?Hur du har det nu?Snart har jag ingen anledning alls att åka ner längre,och det känns ganska tomt faktiskt.Kanske förskönar man i efterhand?Joo,jag tror nog så.Och jag saknar min ängel som alltid kom med kloka råd,men framförallt ALLTID stöttade,oavsett om jag bytte åsikt hundratusengångerom.Tänk så många fantastiska människor det finns,är så himla glad för alla jag mött...



You were my first and worst love
And so it only could go wrong
But ain't that just the way you learn
Hey Michel I just wanted to let you know
That someone else has stolen my heart
And now another girl has caught your eye
That doesn't mean I don't think of you
I am just hoping she'll treat you right

Do you remember
How we walked the street to the beat
Hand in hand you and me
Smiling faces so in love
Hoping they all could see
That we belonged together you and me against the world
But we found out the hard way cause it wasn't meant to be

Och,ja-jag vet att mina inlägg inte är superroliga att läsa nu.Det är ju inte ens så det rycker i ena mungipan liksom-men det är såhär livet är just nu.Mycket tankar och funderingar,dels på det som varit,men oxå på vad jag ska hitta på framöver.Men det håller jag nog för mej själv ;)

Märri,din kommentar värmde mitt hjärta.Är så himla glad att du finns!Best friends forever and ever liksom.

Puss hejje



Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Glad midsommar önskar Herr Magnum som korkar upp så fort morgondagens tjänstgöring är avklarad klockan 07.52. Nu jävlar ska levern få sig en rejäl omgång. Vi ses nästa helg. KLIRR

2011-06-22 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0