mjölby?!

Hade värsta bästa dan i Mjölby(!!!) igår,först mötte jag världens bästa Soffi+dom söta barnen,så himla kul!Vi hann iofs prata i typ 5 min,men ändå :) Å ja va nog lagom trött för ja fick för mej att dom bodde norrut å hon hälsade på söderut,haha!Jaja,nästa spetsvändning ja hade där sprang ja på världens sötaste lilla plutt+familj,å han går omkring helt själv utomhus,stora,söta killen!Dom ska ja lattja mer med imorrn när ja är ledig,ska bli så himla kul!

I söndas va ja i sthlm å hälsa på syster-yster me familj,det va skiiiiitlängesen så det var kul :)
Å lill-killen där har vuxit till sej så himla mycket,satte sej i mitt knä i ville tom pussas,så himla härlig!
Jaja,jag har hunnit med att träffa det senaste tillskottet i familjen oxå,det var i lördags,himla sött litet busfrö det där ;) Vilken himla fin familj ja har! <3
Ehm...fredan då?Jodå,det blev partaj!Har aldrig sovit så länge som i lördags,helt galet att vakna kl 13 av att det ringer?!?Men det va jäkligt skoj å ja tror det behövdes :)
Storartade planer smids i mitt huvud o i mitt hjärta,får se hur långt man kommer om man satsar som fan ;)
Anledningen till att ja sitter här är egentligen...att ja orkar inte ta tag i det som behöver göras.Ja borde gå upp å fixa på vinden,men har tokont i ryggen å har ingen lust att vara däruppe själv.Så ja skulle ju kunna ta tag i garderoberna,men samma ursäkt gäller där.Sååå,tjaaaaa....Va ska ja göra?Städa?Diska?Laga mat?
Fan,blir ju bara jävligt roliga grejjer det här :(
Jaja,soffan kanske då ;)
Puss hejje
.....................................................................................................................................................................
Ja vet inte hur det blivit som det blivit,
och jag vet inte längre vad ja ska känna eller tänka om det.
Ja vet inte om felet är mitt,eller ditt,eller bådas.
Men ja saknar dej.Som fan.Och ja behöver dej.Nu.

Om det är ja som gjort fel eller sårat var det aldrig min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0