om alla är lika fu**a som ja är...

Hej hopp!
Ja,va ska man säga?-Världsklass!Yes,jag är numera expert på att ställa till det ganska bra för mej,det börjar kännas som all min lediga tid går åt till det.P-P var sympatisk som alltid när ja berättade senaste tidens bravader,skönt när nån annan kan skratta ÅT mej istället för MED mej!Kanske aningens för mycket festande nu,men vem fan bryr sej?Vi skriker KLIRR lite högre å lever för stunden.Vilket märks dan efter,hehe

Nog om det,det här inlägget ska inte handla om den senaste tidens festande.Det ska handla om...tjaaa...?
Nähä,det kanske inte händer så mycket annat i mitt liv?Kan väl va så...Har varit ute i stugan å fixat idag,så nu är den nog nästan redo för första gästerna :) En del att fixa me i trägårn men inte dags än känns det som.Lyckades med konststycket att gå vilse i skogen oxå,jiiiihaaaaaa!

I helgen blire partaj me alla möjliga jobb å de ska bli så grymt kul!Har längtat som en tok!Slutar väl me att ja blir sjuk till helgen eller nåt...Nädå,ja SKA gå.

Äh,ja kom på att ja inte har nåt vettigt att skriva idag heller....

Puss å hejje

Kommentarer
Postat av: Järnvägsföreningen Marmas gossar

Hej!



Vi undrar om du vill bli medlem i våran kamratförening? Vi brukar hyra gamla lokomotiv (främst Hg och Du-lok) och köra spärrfärd mellan Gävle och Knivsta. Detta samtidigt som vi dricker kopiösa mängder med egentillverkad kir och sjunger psalmer.



Låter detta intressant så kan du kontakta oss på telnr: 08-7020090

2011-04-15 @ 13:01:16
Postat av: Liza

Har hört att kir inte är så himla lysande...Eller,ja-ja har sett bildbevis faktiskt ;)

2011-04-27 @ 23:35:09
Postat av: Mannen med den gula hatten

Hej!



Jag är en medelålders herre som dagligen bär gul hatt. Jag och min kompis Niklas sitter för tillfället och groggar Explorer och matlagningsgrädde. Nicke som han kallas är en apa och då undrar jag om det är normalt att 45-åriga män dricker sprit tillsammans med apor?



Mvh MMDGH

Postat av: Liza

Haha!Va fan är MMDGH?Det är HELT normalt i din ålder att hålla på så här!

2011-05-07 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0