Hadirajjrajj

Tjoooohooo!
Jaha,då ska den senaste tiden sammanfattas till ett lagom fyndigt inlägg nurå!Jag tror jag är lite hög på målarfärg så det kommer nog bli fint det här :D
Börjar med att tacka så hemskt mycket för alla gratulationer!Tack tack tack!

I lördgas var vi alltså i Helsingör,vilken dag!Det var längesen jag tog första drickan innan 7 på morrronen,hehe.
Skoj var det iaf!
Här kommer lite fina bilder,finns mycket mer att välja på men inte läge att lägga upp här kanske.





Ja,ni ser ju själva!Den enda som är normal är jag :)



Jajjemen du tjejjen,jajjemen!

På tal om nåt helt annat sov jag i Nyköping inatt,när jag kom dit igår kväll var det en kille som började babbla med mej när jag vänta på hissen.Han visste var jag jobbade,vilket jag tyckte kändes lite märkligt eftersom jag aldrig nånsin mött honom,men sen visade det sej att han var elev å åkte med någon kollega.Meeeeeen,fan va full han var!Ok att vi tog oss en öl eller två i Hallsberg när det begav sej,hehe,men när man är ute å åker som elev?
Jaja,vem är jag att döma?

Har bestämt mej för en tripp till Malmöt,ska bli så himla kul!Hoppas på ett dopp eller två!Det blir iofs bara 2 dar,men fan vad jag längtar!
Hösten är väl här i skallen me nu gissar jag,och med den en del beslut att fatta.Vissa lättare än andra :)

Dags för efter-måla-ciggen nu då,hehe.

Puss hej

Och nu har vi nog förstått
att det sista tåget redan gått
alla skrik och hårda ord
som gift i vårat blod
kärlek slutar alltid med bråk
kärlek slutar alltid med bråk

Det står en elefant i vår lägenhet
vi borde prata om det vi båda vet
vi är för rädda för att bara göra slut
istället sitter vi här och väntar ut varann
och jag letar fel hos dig, med förstoringsglas och kam
och sen ger du igen på mig, och jag ger dig skuld och skam
Kärlek slutar alltid med bråk.

(Ludwig Bell)

Kommentarer
Postat av: pillirackarn

taadaaaa!!! kul att du skriver av dig lite igen är lite nyttigt tror ja... men du den där mannen, han träffa aldrig ja, gick du ner igen sen o smygsöp ;P



2010-09-08 @ 19:58:49
Postat av: Anonym

Fy fan vilken fiiiin bild på Rålf ;) från sin bästa sida skulle man kunna säga... Hahahahaha..... Tyckte du lyckades ganska bra med inlägget fast du var hög på färg ;) imorn kör vi lite till... Haha! Guuuuuuudd! Puss å kram!

2010-09-08 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0