Tjofaderittanlej!

Min helg började inatt :)
Idag har en liten syster-yster firats,mycket trevligt!
Imorrn blire tåget ner till götet å tjaaaa....Herr Magnum verkar ha blivit en liten soffpotatis som numera undviker större folksamlingar (inget drygande här inte :P) så det blir en bärs eller två hemma hos honom,fejnt då!
Ska bli grymt kul att ses ;)

Lördan viks åt släkten,släkten,släkten.Ska bli kul,längesen man träffa en del av dom :)

Dagens visdomsord är från Pumba: "Ibland får man lämna det bakomflutna framför sej!"
Japp,den taktiken kör vi på,va fan ska man sitta å sega ner sitt liv pga andra för?
Livet blir vad man gör det till,gilla det eller ändra det.(Skäller mest på mej själv nu alltså...Bara så ni vet).

Idag har jag betalat min ofantliga räkning på hela 10:-!Helt sjukt,kostar det inte mer att skicka ut fakturan än att betala den?Trängselskatt i Stockholm i aug damp ner i brevlådan igår,jag kan tycka att det hade varit helt ok att slänga in en tia då,eller betala via sms eller vad helst,men det här känns lite överkurs.

En liten fundering med folk som går in i förhållanden och ändrar sej helt-var dom inte som dom ville vara när man lärde känna dom?Eller hur kommer det sej att man kan byta sida helt?Jaja,kärleken är väl ett mysterium ;)
Jag förstår alltså en del kompromissande hit och dit,det köper jag.

Slutligen vill jag TACKA Rålf för allt häromdan,hjälpen med shoppingen,maten men framförallt för ett lyssnande öra och ett förstående hjärta!Betyder så himla mycket ska du veta! <3

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Roffan

Inga bekymmer min vän!! Var bara kul med ett heldygn ;) Å jag lyssnar så gärna.. så vräk ur dig bara!!! Anytime <3<3<3 Pussar å kramar!

2010-10-01 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0