sniglad

Jag skrattar ihjäl mej-Rålf har blivit sniglad,hahahahahahaha!Det här är det bästa som hänt på evigheter!Jag kommer skratta så himla länge åt det här min vän :P


Men det var väl typ det enda roliga som hänt idag.Nä,det var trevligt att lilla syster ringde oxå :)
Å en del söta sms iofs :)
Aja,oki-vi byter taktik.Det som skitit sej är de dära överklagandet jag gjorde i juli,gick å hoppades lite att dom skulle ta tebax boten men icke.Jag VET att man får skylla sej själv,men de är fan ändå förvirrande!
Helgen var bra,hann me en del ölande å i söndags massa mys me älsklingen som ja inte träffat på några månader.
Gav oss ut i skogen å leta svamp,haha!Inte en enda hittade vi så vi fick tröstas med en bio på kvällen.

Längtar till imorrn när det kommer hit härliga tjejjer på middag innan vi ska på ljusparty <3

Just ja,det var ju anledningen till att jag gick hem nu...Skulle ju INTE glömma maten i frysen,den ska ju tina till imorrn ;)
Jag hann visst va hemma 2 timmar sådär mitt i alltihop.Tåg inställda hit å dit,ganska trött på det nu.Ska bli skönt när trafiken kommer igång som vanligt igen.

Hehe,gött att du värmer upp levern för mitt besök herr magnum!
Hoppas det gick att räta ut kroppen efter ett dygn i fosterställning,börjar ju komma upp i ålder nu :P

Aja,ska väl knata tillbaka till jobbet nu å leta upp nåt tåg att åka till Nyköping med å sova gött som fan!



This land is mine but I’ll let you rule
I let you navigate and demand
Just as long as you know…this land is mine
So find your home and settle in
Ohhh, I’m ready to let you in
Just as long as we know…this land is mine

After all the battles and the wars

The scars and loss
I’m still the queen of my domain
and feeling stronger now
The walls are down a little more each day
Since you came, finally…finally things are changing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Är glad att jag kunde roa dig min vän- men fy fan vad äckligt det var att bli sniglad ;) Inget jag rekomenderar kompis! Tack för igår- var så himla kul å mys :) gör vi om snart!! Puss å kram!!

2010-09-23 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0