Malmö å tebax...

Äntligen kom jag iväg till Malmöt!Som jag har längtat!
Underbart att träffa fina darlin,och Soffi me familj <3 Va STOR den lilla grabben blivit?!? :) Så söt!
Gah,vill dit igen nu nu nu!Blev tyvärr inget bad,tåget ner var sent.Blev inte så himla mycket shopping heller,var visst inte på rätt humör...Hade lite ont om tid på slutet där,allt hanns inte riktigt med,hehe.
Meeeen,det löser sej väl.Helt galet vad tidsoptimistisk jag är nu för tiden :S
Bra iofs,det händer ju en del förhoppningsvis :)



Idag har vi packat grejjer till Lettland,jag måste fan behärska mej lite för den dära ryggen jag har kommer inte orka med det här tempot :(
Så jäkla segt är det,men hey!Nu är det ju bara ett år kvar tills det kan bli operation?!?
På tal om Lettland ska resan bokas snart,fejnt då!Fan vad jag längtar!Måste damma av det dära språket som jag inte pratat på 3 år bara.

Spikat å klart att det blir Göteborg om 2 v iaf,då hoppas jag hinna med öl med en viss p-p å en viss herr magnum! :D

Imorrn blire road trip minsann.Vadstena å Motala,bara metropoler ;)


Funderar på en Timon som husdjur,så jäkla söta ju!Å det är fan trist å ensamt just nu...


Finns så mycket mer att säga,men oooorka.Vi tar det som det kommer helt enkelt.

Puss på er fina som tittar till mej iaf!



Vem vill du spela när du lagt alla kort
hur vill du leva när tiden går för fort
du vill att jag ska känna
för något som aldrig känts som mitt
men ska jag känna
då ska det finnas tid att känna fritt

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt


Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum har precis börjat förfesta inför ditt besök om 2 veckor. Enligt en beräkning ingenjör Magnum har gjort så kommer han att dricka lite drygt 300 öl innan du kommer. Så ikväll gäller det att gå ut hårt.



ALLAN! Hörde jag en skål?

2010-09-17 @ 17:28:02
URL: http://www.systembolaget.se
Postat av: Lars Winnerbäck

När jag rapar så luktar det chorizo. Ååååhh, jag fattar alltihop...

2010-09-18 @ 04:34:29
Postat av: Lars Winnerbäck

När jag rapar så luktar det chorizo. Ååååhh, jag fattar alltihop...

2010-09-18 @ 04:34:59
Postat av: Herr Magnum

67 öl senare ligger Magnum i fosterställning och gråter...

2010-09-19 @ 10:01:41
URL: http://www.systembolaget.se
Postat av: Ylva Östergren

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se en del nyttiga grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-27 @ 13:25:35
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0