satans perkele!

Morrn morrn!Ja,det var ju en jävla trevlig helg det här,å den här dan börjar ungefär lika lovande!Har legat sjuk hela dan igår,jag hatar att vara sjuk!Idag är det lite bättre men ont i halsen å öronen känns inte så lovande :(
Men men,bara att bita ihop å fixa den här v,jag jobbar bara mån-tors så det ska väl vara lugnt ;)
I över en halvtimme nu har jag hållt på å kokat rödbetor,hur svårt kan det va?!?!Å hur jävla lång tid behöver dom rackarna på sej att bli klara?Tur att jag inte är tidsoptimist idag! :)
I lördags var jag å min faster ute i stugan å fixade lite,krattade,grävde å flyttade ved.Känns skönt att ha det gjort.Tror vi drar ut en sväng i helgen som kommer oxå,elementen verkade inte gå igång som dom skulle :/
På kvällen blev det basket,det var grymt längesen så det var kul även om det var lite väl dåligt med publik...
Har hunnit med lillasyster me familj oxå,himla skoj!Ska nog se till att va barnvakt snart :)
Nähä,om jag skulle ta dagens första cigg å sen göra mej iordning för jobbet då?Sover i Nyköping inatt,igen.Men helt ok.Imorrn blir det lunch direkt efter jobbet,får se om jag hittar nån att dra med på basketen oxå ;)
Nä,nu jävlar får rödbetorna vara klara!!!!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Mary

Stackars Liza, det är ju inte kul att vara sjuk. Det bästa är att du gör som strutsen och vägrar inse att man ibland är sjuk, och kör ner huvudet och kör på. Hoppas du mår bättre snart. Stora kramar från oss. Fika snart va? Eller en promenix kanske?

2010-11-01 @ 22:13:44
Postat av: Herr Magnum

Kokar du din bil?



Herr Magnum har lite svart att forsta vad du menar for han ar lite sadar pa lyset efter nagra pilsner i hotellbaren i Saigon.



Hoppas det ar varmt i Nykoping... ;-)

2010-11-02 @ 13:33:07
URL: http://www.35gradervarmt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0