helgen å de...

Mhm,jodåsåattvahetere....Helgen var intensiv,men mycket trevlig!
Hann säga hej till både herr magnum å p-p,fejnt då!Resten av helgen gick till släkten,det blev lite mer av den varan än jag hade tänkt mej,och jag var ganska mycket tröttare än jag tänkt mej så det blev inget rajj rajj för min del :(
Och jaaa,jag har redan för höra vilkan j-a kärring jag är pga det så ni behöver inte påminna mej ;)

Ehm...Det går undan nu.Jag vet inte var min planeringsskalle tagit vägen,men lååångt bort från mej är den iaf.
Det kanske är lite väl mycket nu,men jag tror jag behöver köra på tills jag stupar...Utan att bli för privat här(hur f-n undviker man det?)hoppas jag karln får en tid på sjukan imorrn så dom kan se vad som är fel på han :(
Å jag hoppas hoppas hoppas att han mår bättre snart.Mycket bättre.Älskade fina.

Idag hade jag tvättstugan.Jag brukar va snäll å låta den stå öppen om jag tvättat klart och bara använder tumlaren,men jag vete faen.När jag kom ner hade nån plockat ut varenda plagg jag tvättat,sorterat,vikt å fixat?!?!Är inte det lite väl????Jag skulle inte vilja röra nån grannes tvätt även om den var nytvättad,och jag skulle def INTE ta ur nån annans tvätt ur tumlaren?!?

HAHAHAHAHAHA.Jag inser precis att jag är en sån där gnäll-kärring som snart sätter en lapp i tvättstugan.HAHAHAHAHAHAHAHAHA.Life is sweet.

Aja,nu ska jag göra mej iordning för middag på Meze med Niloo,Go å Maria.Efter det greys med grannarna,sen stupa i säng innan promenad,fixa stolar å gneta imorrn.

Förresten-jag är så himla nöjd!Lämna in laptopen på rensning,så jäkla bra!Den låter inget alls mot förut!

Just ja-nu ska ni få se va ja köpte på partyt:







Fatta så jäkla snygga kakor jag kommer göra :D
Jag kommer ÄGA varenda barnkalas dom närmsta åren*asg*

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Roffan

Säg till när prinsess-slott-tårtan är klar för då kommer jag... Och jag hoppas att det kommer vara rosa detaljer på ;)Puss på dig!

2010-10-08 @ 18:50:16
Postat av: Herr Magnum

Återigen vaknar man helt torr i käften med en massa blåmärken på kroppen, sprängande huvudvärk och alldeles för lite kvar av lönen. Alkohol är en fantastisk uppfinning.



Petter säger: Det är så logiskt.

Lars Winnerbäck säger: Åååhh, jag fattar alltihop.

Jag säger: Skjut mig eller ge mig en ny öl...



;-P

2010-10-12 @ 14:58:15
URL: http://www.analklåda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0