gaaah

Damdidam!
Pigg som få är jag,men kan bero på att jag råkade somna några minuter under eftermiddan när jag inte hade något bättre för mej :)
Hade en grymt trevlig helg med massa familj,å en snabbis till stugan hanns med oxå,men den här gången blev det ingen grillning eller något,bara kolla värmen å lite annat.
Skulle behöva köra ett ordentligt fyspass å avreagera mej,men hostar som en tok å halsen gör fortfarande alldeles för ont för att det ska vara klädsamt att träna.Men gaaah vad jag skulle behöva det.
Har målat in mej i ett hörn å orkar inte förstöra det runt omkring.Man har alltid ett val,eller hur?Man kan alltid välja att vända om,byta riktning,gå tillbaka eller vad som helst.Annars kan man ju fega som en tok å bara hålla käften.
Att det ska va så himla svårt att klämma ur sej vad man tycker!Idag har jag varit galet arg på olika grejjer,bland annat två idioter,men jag fattar själv inte riktigt varför jag lägger tid på det?Det är inte så att dom betyder något,snarare tvärtom-så varför blir jag så JÄVLA arg för???
Aja,ett planeringsmöte för Lettland var precis vad som behövdes för att få mej på bättre humör!Wiiii,vad jag längtar!Verkar bli ett bra gäng,även om jag saknar en del favoriter som varit med förr :/
Imorrn blire bio me Roffan,ska bli sköjj!
Nu ska jag ta å pula vidare med alla gamla bilder jag hittat från gamla,gamla datorn :)
Den där som nån sa inte gick att laga,fixa,eller läsa tillbaka nåt på,tjiiiii!För här sitter jag minsann med några hundra bilder ;)
Och det är svårt, att tassa på den folkhemska skaran
Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den
Vem som helst kan avge tomma löften,
och göra hål där de lovar och svär
Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

Kommentarer
Postat av: System Bolaget

Har du också haft känslan av utanförskap?



Vissa påstår att alkohol inte löser några problem, men det är helt felaktigt - det löser alla problem!



Dom vet ju för fan ingenting!



Kom till oss och handla!



Med vänliga hälsningar



Vi på Systembolaget

2010-11-09 @ 23:52:26
URL: http://www.systembolaget.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0