inget nytt

Inget nytt på Afrikas avbytarbänk,som man säger.Less för jag missa tjejlunch igår,å för att jag missar tjejmiddag ikväll :/

En dag kvar tills jag ska bädda ner mej helt...Näää,det gör jag väl iofs inte,men möjligheten finns iaf.Jag försöker leka struts Märri,men det går sådär! :)
I helgen blir det en himla massa familj som kommer hit,så himla trevligt!Fast stugan,bastu å öl lät inte helt fel heller,men vete faen om halsen å öronen pallar att bada å annars är det ju ingen idé...Aja,måste ut en sväng iaf.
Haha,du är inte uppdaterad herr Magnum-den senaste bilen heter gråbettan,röbettan blev rallybil för 2 år sen ;)
Jag har sagt det förut,meeeen-fan va fort tiden går!2v kvar till Lettlandet :D
Satt å sjöng lite luciasånger på jobbet förut för att klara luciatåget sen,hehe.
En månad kvar på jobbet då,typ,eller nåt.Känns konstigt å spännande å skumt å tomt å allt på en gång...Har ändå varit på samma firma i 6 år nu.Fan vad jag kommer sakna en del!
Jaja,ska inte sitta å bli sentimental över det nu :)
Hade en del fina bilder jag tänkte lägga upp här,men tji fick jag för jag har ny dator och orkar inte fixa över bilderna till den.
Är helt,helt,heeeelt såld på kent.Igen.Jag vet vad jag sa efter konserten vi var på,men Märri-om dom spelar snart igen kan vi gå då?Snälla?Snääääälla? ;)
Snart finns det inga tårar kvar
De var våra att ge vem som helst
De är de dyrbaraste smycken vi har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen
sätter du själv dina gränser

Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja,jag sår ständigt nya frön
I mitt växthus är jag säker
där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling,vi ska alla en gång dö
Ja,vi ska alla en gång dö...

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag tror inte att vi kan hålla oss ifrån nästa konsert med Kentarna. De har gjort en alldeles för bra skiva så det blir toppen. Kramis

2010-11-03 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0