Feeeejnt då

Hellu!

Ont i ryggen igen,får väl skylla mej själv delvis MEN det är jävligt segt att undvika att leva ett normalt liv :/
Jag försöker det bästa jag kan,men ibland är det svårt att låta bli att göra som vem som helst (utan trasig rygg alltså) skulle gjort.
Trots ryggont sträcker jag på mej.Måste erkänna att jag är ganska jäkla bra alltså ;)
Men det får man ju inte göra som svennebanan :P Iallafall,jag har fixat grejjer jag inte trodde jag skulle fixa och jag är STOLT.Mer utmaningar till mej,bring it on!Fan,att man ska va så dum å tro att man inte klarar en del saker!
Fick ett samtal förut,stackarn bara grät å kunde knappt förklara vad som hänt.Gött på sätt å vis att jag gått igenom den skit jag gått igenom,för jag vet precis situationen och känner med personen.Lät som det blev bättre efter ett tag iaf ;)
Blev en riktig telefonkväll,prata med världens bästa Märri oxå :D
Längtar till vi ses! <3
Nu,gott folk,är det bara några ynka dagar kvar innan jag går på SÄÄÄÄMÄÄÄSTER!Så jäkla gött!
Å vad jag längtar å hoppas att massa gamla kids kommer på julfesten!
Idag är jag glad för:
Underbara vänner <3 Det bästa som finns
Min familj
Att maten jag laga va så himla god,hehe
Att det finns tid att va så jäkla lat som jag varit den senaste tiden
Att jag fick ledigt för vinprovning med grabbarna
Världens goaste kille <3 (fast han är ju med i familj å vänner oxå,men tyckte han förtjänade en egen rad ;))
Nähä,dags att borsta tänderna å ta ett litet samtal till.Snart har jag gjort det här kvartalets telefontid ;)
Puss hej å hoppas ni har det lika bra som jag

Kommentarer
Postat av: Roffan

Såå himla fääiijnt med semester :) skulle jag med vilja ha.. Haha!! Vad gjorde du för god mat? Blev lite nyfiken.. Haha, var det lasagne? ;) Vi får ta en vinkväll när du semestrar klart!! Puss <3

2010-11-17 @ 22:02:29
Postat av: Bollen

Orkade inte läsa allt men hoppas du har det bra ivarjefall ;)

2010-11-24 @ 21:28:23
Postat av: Herr Magnum

I kategorin meningslös information så meddelas det att Magnum idag lider av muntorrhet, huvudvärk, kallsvettningar och lätt ångest. Undrar om det kan sättas i samband med att Magnum igår kväll fuktade strupen ordentligt till den 3-rätters han avnjöt i sällskap med några gamla "Källarenpåstinsen"-legendarer?



Det är så logiskt...

2010-11-26 @ 09:49:13
URL: http://www.analklåda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0