iiiiih

Jag kan visst inte alls sova nu för tiden.Är inne i en formsvacka på den fronten...För idag när jag ÄNTLIGEN hade sovmorron å kunde ligga å dra mej,nä då går jag upp å städar istället!SJUKT är vad det är!
Skrattade som en tok dock,bytte påse i dammsugarn å JÄKLAR vad mycket bättre det tog!Har för mej det var så för en evighet sen oxå och Märri sa "har du provat att byta påse?"-det hade jag inte alls tänkt på när jag gick och gnällde om att jag måste köpa ny dammsugare!Aja,så kan det gå :)

Längtar till helgen,stugan is the shit så vi drar ut imorrn å grillar å grejjar.Vädret verkar inte så lovande,men va fan...Får väl basta då ;) Åsså ska jag titta till trädgårdslandet jag fixade där senast.Plantorna här hemma går sådär så jag hoppas att det där ute har klarat sej bättre.Har varit frost nån eller nåra nätter dock så får se om dom överlevt.
På lör kommer de ut ett gäng å grillar,hoppas jag :) På söndag blir det 1-årskalas i Stockholm,ska bli så kul att träffa kidsen! <3 Å ev se det senaste tillskottet i familjen ;)

Idag blir det jour 12-21,great!Hoppas att jag kan smita iväg på en lunch med syster-yster å familj :)
Satt jour igår med,men fick visst börja 1,5 tim tidigare å sluta 2,5 tim senare...Men det var faktiskt helt oki,har 3 jourer den här v å så himla kul är det inte att sitta av tiden.

Nähä,nu börjar mobilerna ringa här så det är väl dags att "gå upp".Ska bara,ska bara,skaaaa baaaraaaaaa :)
Äh,va fan.Ska bara fixa det sista i köket å badrummet,hehe.

Trevlig helg på er!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0