game over.

Sjukskriven igen.Jag kan inte gå å inte stå.Lite bättre idag än igår,men jag är så satans trött på att ha ont.Innan jag blev dålig tänkte jag att det inte kan göra så ont så lång tid,men fel hade jag...Jag är ganska rädd för det här,vad det blir för långvariga problem liksom.Jag har funderat mycket på det dom senaste dagarna,vad jag kan och inte kan göra.Och vad jag kommer eller inte kommer kunna göra.Ganska ledsamt att inse sina begränsningar så en del krokodiltårar har fällts.En hel del.

Iallafall,det här blir sista inlägget(på ett tag?).Jag trivs inte med bloggen längre.Från början var det tänkt att va nån slags skoj/fylleblogg typ,men sen dök det upp andra saker så det sket sej :D
Nu känner jag att jag inte kan skriva om allt som händer,det skulle vara för utelämnande för mej eller för personer runt mej(och det där roliga skriver jag ju inte om längre).Fick mej oxå en tankeställare för ett tag sen av en kompis-vill man få uppdatering i sina vänners liv via deras blogg?Jag vill nog hellre träffa personerna i fråga,å jag hoppas att ni som betyder mest tycker likadant :D

Den största anledning är annars självklart att jag inte gör några lizor längre!*asg*
Skämt åsido,bara för att jag skrev det kommer jag väl göra en inom 10 minuter!

Det känns lite konstigt nu,lite sentimentalt.Men jag har ingen lust att sitta å skriva "bara för att jag har en blogg".Jag har ju inget vettigt att skriva just nu ;)

Snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv,jag är lite spänd och nervös,men framförallt väldigt lycklig och hoppfull att allt ska bli som man hoppas...

Stor kram till er som följt min blogg.Jag kommer sakna herr magnums kommentarer framförallt,men oxå från en del andra,ingen nämnd-ingen glömd som man säger.

Jocke-glömde svara.Tuta så fort du åker förbi vetja ;) Vi kommer att vara där hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum tycker att du skall ta en stor sup och fortsätta skriva.



Alternativt:



Att du skall komma ner till Gbg och supa.



Alternativt:



Att Herr Magnum försöker åka till Ö-götland för att supa.

Postat av: Soffi

Men näää :( :( :( jag VILL ju träffa dig ofta ofta, men det är ju så långt till dig, så vill kunna läsa om dig istället..

Nytt kapitel...? Vadå??? Berätta!!

KRAM bästa finaste Lizan i världen!

2010-05-24 @ 20:38:50
Postat av: Joakim

Tutelitut, jojomen, ska komma ihåg det nästa gång jag passerar! ;-)

2010-05-25 @ 08:07:17
URL: http://www.ewenson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0