bloggsvacka...

Bloggsvacka...Igen...Så-det här kommer lite sent kanske,men:
GRATTIS Dolphins till SM guld!Jihaaaaaa!Grymt kul att se finalen på plats,även om det inte var den roligaste match jag sett...





Stegtävling nu,ujujuj va vi går!Är uppe i nästan en mil om dan,vilket är grymt bra för att vara jag!Framöver kommer jag kanske inte hinna så mycket,men får se hur det går.Bättre än jag trodde innan tävlingen började iaf ;)

Var ut till stugan i helgen.Den absolut bästa helgen på evigheter,fan va gött vi hade det!Batteriet tog slut i moben å klockan las undan direkt när vi kom ut,så grymt skönt!Nackdelen med den dära karln jag har ihop det med är att det är så grymt trevligt att sitta å snacka nätterna igenom så vi lägger oss inte förrän framåt 8 på morronen...Men det är det värt :)
Lite bilder från stugan:







Ååååh,vill dit nu nu nuuuu ju!Men det får bli en sväng nästa helg,dom som vill är välkomna ut!Och råkar det vara nån som vill hyra är det bara hojta till,det är billigt,billigt! ;)
Jag har förresten fixat ett litet trädgårdsland därute,hoppas dom klarar sej genom dom kyliga nätterna.Kryddorna jag satte här hemma går det lite sisådär med :S

Tjaaa,annars rullar det på som vi säger...Snart dags att sova,imorrn blire bus me liten bebbe <3

Mary,vill träffa dej snart för tjyvingen!Mer utförlig rapport får du då,men nu kom det ett litet inlägg iaf(som jag iofs fyllde ut bra med bilder,haha!)Puss på dej <3

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hörru, du får förvarna lite oftare om när du skall vara i den där stugan, så att man kan tyfonera lite på bästa Liza-vis när man passerar!

2010-05-07 @ 17:55:21
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Mary

Vilka härliga bilder, man bara längtar tills man måste bada en gång i timmen för att inte smälta bort. Vi måste ses snart. Vi kan väl göra ett försök i nästa vecka vetja. Kram på dig gumman

2010-05-07 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0