update nr?

Tjillevippen!

Kör en snabb genomgång om va som hänt sen sist:

Musikquiz i Lkpg på Harrys,himla kul!

Shopping me syster-yster å plutten (han är ju såååå sööööööt,å hon me :))

Våfflor som aldrig blev av (så de har väl iofs inte hänt,haha!)

En del tråkiga grejer (sjukdomar,varför finns dom?Va är meningen me att däcka nån helt totalt så ingen livslust finns kvar?)

En del bra grejer(alltså Märri-du är den bästa som finns! <3)

En del vuxenpoäng(bokat däckbyte å besiktning av bilen)

En del långdragna grejer(ignorerar du mej så ignorerar jag dej)

Fruktsallad(eller bara en apelsin,fan va GOTT det är)

Promenad i solen(VÅR)

Det som komma skall.... :)

Längtar så tokmycket till nästa vecka!Då blire bus me liten kille som ja träffat alldeles för lite!De blir nog bus me 2 småkillar förresten <3
Tror minsann de blir en musikquiz i Lkpg nästa v oxå.Å tjejjerna ska REGERA på bowling på fre,ujujuj!Om ja inte hamnar i ett könsneutralt lag,hahahaha!

Efter påsk kan vi tydligen ta över stugan förresten :)
Liiite kallt än iofs,men man kan ju börja åka ut å fixa lite på helgerna iaf kanske.

Dagens irriterande moment:
Ignorerandet å undvikandet av ögonkontakt,hur kunde en skitgrej bli så stor?!
När man ringer till nån å den sitter å pratar å skrattar me andra under tiden man pratar-whyyy?

Japp,roligare än såhär blir inte bloggjävelen idag!
Puss hej


Jag får nog hålla allt tillbaks
Det finns ingenting som räcker
Hjärtat kom aldrig till tals
i ett block som bara läcker

Men ändå
Du min vän i livet
Se hur kvällen brinner opp
En enda sak är givet
Vi är två hjärtan
i samma kropp

Om jag tappar allt igen
Det är möjligt att det händer
Det kan vara svårt att hitta hem
från alla hav och alla länder

Men ändå
Du min vän i livet
Se hur sommaren blir höst
En enda sak är givet
Du bär min luft
i ditt bröst

Kommentarer
Postat av: Roffan

Låter som du varit jäkligt aktiv denna vecka ;)

Längtar hem lite nu faktiskt... puss å kram!

2010-03-27 @ 17:31:44
Postat av: Mary

Girlpower på bowlingbanan :) Vad kul det ska bli. Kram på dig gumman. Jag tycker våra samtal är helt underbara, jag blir så glad när jag pratar med dig. Liza, du stöttar mig i alla lägen. Tack för att du finns.

2010-03-27 @ 19:43:46
Postat av: Evelyn

Jag gillade texten! :D <3

2010-03-27 @ 23:40:33
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: Liza

Jajjemen,girlpower får det bli! :) Längtar som en tok redan nu,iiiiih-det ska bli så himla kul!

Tack för att DU finns Märri,du betyder så himla mycket så du anar inte!Massa kram

2010-04-02 @ 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0