Jag är glad...

Har ni kört den nån gång?"Jag är glad för att..."?
Testa det!Skriv ner typ 3 grejjer varje dag vad man är glad för,ganska tänkvärt faktiskt :)

Idag är jag iaf glad för att:

-Jag har ta mej FAN världens bästa kille(eller skulle det vara betonat på "bästa"?)
-Jag har haft en jäkligt trevlig kväll me Roffan å Nöten
-Jag har städat hela JÄVLA lgh,så nu slipper jag göra det inför helgen
-Jag har köpt Winnerbäcks senaste skiva å den är såååå bra
-Jag trivs så jävla bra med allt nu :D

Wiiiiiiii,jag kunde ju lika gärna hoppa,eller studsa,fram så glad som jag är nu!Life is sweet!

Jag önskar bara en sak nu...En liten,liten,liiiiiiiten detalj.
Att en del sträcker på sej och inser sitt eget värde.Man klarar mer än man tror :)
Och man duger fan som man är!
Är man det minsta osäker på något finns det alltid folk som stöttar,folk som bryr sej.

All kärlek till er finaste!

Kommentarer
Postat av: 50-11

Glad, fan, det finns väl inget att vara glad över när tågen har gått som dom har gjort under vintern?



Nä, nu har jag inte tid att sitta här, nu ska jag ut och smörja växlar!

2010-03-17 @ 09:25:38
URL: http://www.postvagnen.se/
Postat av: Roffan

Bir så himla glad när du är glad :) Tack för igår- ni är bäst! Och nästa gång tänker jag med dricka vin minsann... hahaha!!

Puss puss!

2010-03-17 @ 17:32:50
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum ser det hellre tvärtom. Han är INTE glad för att:



Han just nu sitter på ett tåg på väg till Hallsberg.

Han är tvungen att vara i Hallsberg i en hel timme.



Det enda som gör Magnum glad är att:



Han igår var på bolaget och storhandlade. Om Magnum vet var han är när han vaknar på söndag så blir han besviken...



KLIRR

2010-03-18 @ 06:47:46
URL: http://www.jävlanärke.se
Postat av: Mary

Mina tre saker som gör mig glad:

Min lilla familj

Mina helt underbara vänner, Fiza du är stor del av den glädjen

Våren och värmen som snart är här

2010-03-18 @ 21:57:17
Postat av: Nöten

Jag är såååå weiiiiiiii glad över att du är min vän minsann;)

2010-04-03 @ 03:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0