skiten fortsätter...

Gaaaah,sluta strö salt i såren!
Det kanske är tillräckligt jobbigt som det är nu?Inte fan behöver jag mer skit nu inte...
Jag vet helt ärligt inte ens vad jag ska säga.



How can I go home
with nothing to say?
I know you're going to look at me that way
and say, what did you do out there?
And what did you decide?
You said you needed time,
and you had time.

You are a china shop, and I am a bull
you are really good food, and I am full
I guess everything is timing
I guess everything's been said
so I am coming home with an empty head

You'll say, did they love you or what?
And I'll say, they love what I do,
the only one who really loves me is you.
And you'll say, girl, did you kick some butt?
and I'll say, I don't really remember,
but my fingers are sore,
and my voice is too.

You'll say it's really good to see you.
You'll say, I missed you horribly.
You'll say, let me carry that,
give that to me.
And you will take the heavy stuff,
and you will drive the car,
and I'll look out the window and make jokes
about the way things are



Så,ge mej lite stöd å pepping nu istället!För det behöver jag verkligen nu :(
Eller en flaska sprit som herr magnum skulle säga :)
Dags för sängen nu,sov borta inatt,sover borta imorrn.Hata hata hata tidiga mornar,men det har blivit alldeles för många nu för att jag ska trivas.Är ju fan gråtfärdig efter 2 dar eller nåt...
Tanken har slagit mej att gå ner i tid,får se hur det blir med den saken-verkade lite knepigare än jag trodde.
Aja,som sagt:sängen!

Puss hej å imorrn tar vi nya tag,jajjemen du tjejjen,jajjemen!

Kommentarer
Postat av: Mary

Liza,go girl. Världens finast Fiza Liza. Gu vad du är en kruttjej. Ge aldrig upp, snart kommer värmen och därmed stora varma kramar.



Kramiz

2010-01-31 @ 21:36:46
Postat av: Nöten

Kom igen..Låt inte skiten tryck ner dig..vakna upp med tanken att du är världns bästa ostbåge istället! För att det är du minsann;)

2010-02-06 @ 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0