skit skit skiiiiit

Aja,nu har ja försökt komma på nån lagom rolig rubrik men det blir inget annat än SKIT SKIT SKIIIIIT som dyker upp.Skithelg för att jag var bakis i typ 2 dar,skitdag idag för att inget har funkat som det ska å jag har kutat runt i en halvmeter snö å fixat.Skit för att jag frös i 5 timmar efter det,och fick massa ont i huvet.Skit att vi möblerade om igår å ryggen pajja igen.

MEN-skitbra att jag är hemma.Skitbra att jag fått i mej lite mat.Skitbra att jag har världens goaste kille <3
Å framförallt:skitbra att jag är ledig imorrn.

Saker börjar arta sej riktigt bra här hemma iaf,kommer inte ihåg vem jag sagt vad till men så småningom blir vi väl sambo "på riktigt" :D Fejtn då!

Äh,skriver jag mer nu blir det förmodlingen bara gnäll,och då blir jag kallad BITTER-vilket jag absolut inte är!

Nöten-sakanr dej oxå minsann!

Puss å hej,coh KRAMA varann i trafiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0