ok...

Sådärja,nu har tant tagit helg :)
Fast det gjorde jag redan vid 19.30 igårkväll iofs...Idag blir det en liten tripp till Hallsberg(skaplig ångest)
för att träffa familjen F på fika eller lunch,sen blire norrut å äntligen träffa killen!Som jag har längtat! ;)

En del saker har lättat upp lite dom senaste dagarna-ett samtal jag var rädd för att ta klarades av och det gick BRA.Var livrädd för vad jag skulle säga,för vad kan man säga när det inte finns något kvar att göra?
Babblade på i 2 timmar iaf,och det var så skönt!

I helgen stängs telen av :)
Behöver ha några dar utan att vara kontaktbar hela tiden...Messa om det är nåt,men jag kommer inte ha nån signal igång.

Minsann fick jag inte en box med vin igår från världens sötaste nöt? :)
Man tackar och bockar!

Nu måste jag göra mej iordning för hellsberg,fan att kameran är utlånad annars hade ni lätt fått lite bildbevis på att jag faktiskt varit där!

Har fått lite skivor som jag ska lyssna på när jag å gråbettan ger oss ut på turné,fejnt då!

Trevlig helg på er alla fina!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Jan Forsberg

Liza, jag tänkte bara säga att du kommer bli stationerad i Hallsberg från och med 1:a mars, vi är lite kort om folk där, du kommer få gå sida vid sida med en viss Pelle, jag antar att du känner honom sedan tidigare.



Mvh Janne

2010-02-13 @ 09:30:14
URL: http://www.sj.se/
Postat av: Roffan!!

Ha en skön helg kompis!! Hoppas vi ses något nästa vecka ;) Grattis till förflyttningen till Hellsberg- det är ju inte alla som får det beskedet av självaste högsta chefen... hahaha!! Puss å kram!!

2010-02-13 @ 11:58:54
Postat av: Soffi

hahaha,...fy faaan Janne...du är ju klockren!! Antar det är missSoffis plats Liza kommer förgylla...?! ;)

2010-02-17 @ 21:46:49
Postat av: Jan Forsberg

Just ja Sofie, du och jag borde nog ha ett samtal...om din situation. Du kan väl komma förbi mitt kontor en dag!



Köp med dig en vetekrans så får du pengar då.



Mvh Janne

2010-02-18 @ 09:26:29
URL: http://www.sj.se/
Postat av: Liza

Tack Janne för Hallsberg,och för att jag får möjligheten att spendera lite kvalitetstid där.Jag känner att dom 3 månader jag bodde där inte riktigt räckte-jag och Hallsberg är en oavslutad romans...

2010-02-18 @ 22:07:00
Postat av: Nöten

Jag är din absoluta favorit Nöt viiiiiissssttttt minsann;) Hoppas att det smakade;) Massar kramar till världens finaste ostbåge minsann;:)

2010-02-28 @ 04:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0