off...igen...eller slutade ja nånsin vara off?

Jaja,livet går vidare.Just nu är det bara bita ihop å fixa det som ska fixas,mycket mer blir inte gjort på jobbet iaf.
Har ingen ork alls att fråga(och bry mej)om hur andra har det,vilket jag brukar göra annars.Men helgens bravader gjorde väl oxå att det känns som det kvittar när man får skit för det man gör...

2 pass kvar den här veckan,pendel inatt å jour imorrn.Hoppas det går lugnt å fint allting...
På fredag ska jag till älskade JÄVLA Hellsberg för att träffa en del ur järngänget <3
Ska bli grymt kul för det var på tok för längesen nu!

I helgen blir det hur slappt som helst,funderade lite på Thåström på fredag,men jag vet inte.Det blir lite stressigt att hinna dit men annars hade det varit kul att se han.Vi får se.Tror det får bli en bio i helgen iaf,det har vi pratat om hur länge som helst men min ork verkar alltid ta slut ungefär en tim innan bion börjar :S
Dessutom är min lever lite trött på alkohl nu,haha!
Fan ni,det verkar som om man har tillräckligt tålamod med en del idioter så blir dom,förr eller senare,snälla.
I det här fallet senare,men ändå.Miraklens tid är inte förbi!Prisa Liza!Hahahahaha.

Extra stor puss å kram till Soffi å världens bästa Mary <3
TACK för pratstunderna med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0