Längtar...

Går i längtans tider...Ja,nu har jag valt att se framåt å skita i det som varit.Det är ingen ko på isen som man säger.
Men OJ va grejjer jag längtar till!Det bara snurrar i skallen,saker jag vill göra NU NU NU!

Kent me Märri,Winnerbäck,träffa järngänget,tripp till Malmöt,tripp till Göteborg,en viss weekend nånstans,sola,bada å ha det gött!Gotland.Kanske Pink på Ullevi,skulle ju vara grymt kul men får nog inte ledigt dagen innan jag går på semester...Stugan,sjön,bastun,GRILLA!Tjejkvällar,ljumma sommarnätter som aldrig tar slut.Resan,resan,resan-den där resan som nog inte blir av så snart som vi tänkt,men vad jag längtar!

Jaja,jag VET att det är evigheter kvar tills det här blir av,men vadå.
Man får väl drömma :)

Hittade en stuga igår som tål att kollas upp.Tyvärr var jag inte den enda som hittade den annonsen,det var väl 40 andra som hört av sej oxå så vi får väl se...

Gah,är hungrig som en tok och helt insnöad på sushi igen,lööööv it!Men det kan man ju inte äta varje dag kanske?
Fil med valnötter låter minst lika gott?Eller?

Aja,fixa maten!

Puss hej



Kommentarer
Postat av: Soffi

Familjen F?? haha vadå?

Tack själv Bästa Liza för en trevlig träff å pratstund!!

KRAM

2010-02-17 @ 21:49:12
Postat av: Leonardo, Donatello, Rafael och Michelangelo

Hej Liza!



Vi har hört att du har pratat skit om oss i Teenage mutant ninja turtles. Vi kommer hålla ögonen på dig i fortsättningen och hålla våra sköldpaddsnackar utspända så vi ser allt och hör allt.



MVH TMNT

2010-02-18 @ 09:41:46
URL: http://www.tmnt.se
Postat av: Soffi

haha...så klart kom jag på vad du mena bästa Liza - familjen februari så klart LOL

Puss

2010-02-18 @ 21:50:07
URL: http://sofiesvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Liza

Haha,har du oxå minne som en guldfisk soffi? ;)

Nästa gång får vi allt ses lite längre,men grymt kul att träffa er <3



Hahahahahahaha,jag döööööör!

"hålla våra sköldpadsnackar utspända"...Jag skrattar så ja tjuter nu xD

2010-02-18 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0