förbannad...

Sådära,lagom bakis idag!Vaknar åt helvete för tidigt för att jag ska trivas,och har så gjort ett tag.Verkar som att skallen fått för sej att det är dags att vakna,stressad,efter 4 timmars sömn.Ingen höjdare.

Idag vaknade jag dessutom förbannad,vilket inte är så vanligt.Kan man inte acceptera karln jag är ihop med,eller hur jag väljer att leva mitt liv så behöver man inte ta upp det till diskussion.Det går jävligt bra att inte säga något om det till mej alls faktiskt.Genom att kritisera honom sårar man mej.
Jag lever det liv jag vill leva nu,och även om det inte är samma som för några år sen är det något JAG VALT.
Mitt liv=mitt val,eller hur?Svårare än så är det inte.

När jag ändå är igång å gnäller lite så har jag tänkt på en grej-hur jävla mycket info tycker folk är ok att lägga ut på tex facebook?Om man tar mitt jobb till exempel:hade jag varit med om en olycka eller något annat allvarligt hade jag blivit asförbannad om folk satt å diskuterade det på facebook!!!Okej att saker kommer ut ändå,men nä-jag tycker inte det är ok.

Klar för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Soffi

Puss å Kram älskade bästa Liza!!

2010-02-08 @ 18:42:14
Postat av: Mary

Vilken dålig respekt! Det är DITT LIV. Ingen annans.Det är svårt att stänga ute vissa personers åsikter, men det är inte du som har problem, utan den personen. Om man älskar Liza så stöttar man Liza. Det gör jag iallafalll. Kram på dig stumpan, jag finns alltid här för dig, oavsett vad du gör för val. Det viktigaste är att du mår bra.

2010-02-08 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0