Hellu

Jepp,jag lever än,även om det är lite knapert med energin för tillfället.
Nytt jobb har det blivit sen sist,oh så inspirerande med nya utmaningar! ;)
En v kvar till välbehövlig ledighet.Vet inte riktigt hur jag ska orka den v men det får lösa sej.
Jag ligger efter på den sociala fronten,och jag saknar er och tänker på er.Men det är såhär dags på dygnet jag har tid att höra av mej och det känns inte riktigt sjysst så jag låter bli...
På den positiva sidan får jag nog säga att karln är ta mej faaan den bästa som finns.Underbara,älskade fina!
Nu:sängen.Imorrn:sovmorron.
Å nattvilan ska ta mej fan inte spricka en enda gång till den här v!
Puss å natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0