bra/dåligt/bra/dåligt

Alltså,jag trodde jag skulle döööö av skratt i veckan när det kom ett paket på posten.Paketet innehöll följande:



Teenage mutant hero,muahahahaha!TACK snälla Herr Magnum,jag har skrattat hela veckan åt det här!
Igår kom killen äntligen hit,och han tittade på filmen!Då låg jag o skratta för mej själv igen xD
(Han sa iofs att det var för att det var den enda film jag hade som han inte sett...)

Förutom den ljusglimten har väl veckan varit sådär.Det går inte riktigt som jag vill med en del saker nu,och jag känner mej ganska jävla maktlös i en del situationer som uppstått.Ekonomisk kris är vad som kommer uppstå...

Såhär ser gråbettans framruta ut numera:




Fast ganska coola bilder iofs :) Bilderna på taket var inte lika coola så dom får ni inte se :S

Jaja,nog med gnäll nu...Idag ska det då ske-bowlingen!Fan va skoj det ska bli!Det va så jävla längesen jag va ute här i stan så jag känner mej helt upprymd,haha!Får se hur mycket jag kan spela,senast gick det inte så bra som jag hoppats :( (rygghelvete,rygghelvete,rygghelvete....)
Imorrn middag me familjen,ska bli skoj men tror vi kommer va lite trötta då eftersom vi skulle ses kl 14?!?

Såhär går det med min lilla plantering förresten:


Ruccolan var piggast av alla på titta upp!Salladen börjar oxå ta sej,men den är inte med på bilden.Jag trodde gräslöken skulle va först eftersom jag satte den först,men icke.

Och årets påskägg ser ut såhär:



Rosa OCH lila,är det inte fantastiskt?!?! xD

Det enda jag på allvar är besviken över just nu...är att jag inte har en äggsnurra! *asg*

Nähäpp,nu ska jag lägga ner mej i sängen å läsa klart boken jag håller på med.Funderar på om jag ska åka å handla lite oxå,men det är nog inget öppet än?

Jamen får väl önska GLAD PÅSK då för tjyvingen!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Det var ju bra att filmen var uppskattad. Herr Magnum håller på att flytta och upptäckte då att TMNT-filmen låg och skräpade i en låda. Då var det ju bättre att den kom till användning.



Idag tjänstgör Magnum i nästan 12 timmar och kan du gissa vad han ska göra när han går av sitt pass?



MMMMMM just exakt det:



KLIRR!

2010-04-02 @ 14:29:12
URL: http://www.systembolaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0