...hehe....

Jag kan inte sluta förundras...Det spelar ju ingen roll att jag har haft ont varenda-jävla-dag sen februari,för det finns ju alltid någon som har lite ondare,och haft lite ondare längre-eller hur?
Ibland vill man ju bara gnälla av sej och få lite sympatier,men det är fan svårt när det alltid är värre för nån annan :P
I-landsproblem,jag vet.Men jag kan inte låta bli att le åt sånt här.

Helgen var bra,mycket bra.Ligger måååånga timmar efter på sovkontot,men så blir det ibland :)
Fredan började bra me att liza-lokalsinne gav sej ut på äventyr på väg norrut.Kanske inte ska va så impulsiv,men tur jag hade roffan i luren som skrattade gott åt campingen jag hittade ;)
Inte fan hade jag räknat med att åka vilse på väg till en sjö där ute i skogen :S

Kan konstatera att plockepinn INTE är nån bra idé kl 6 en söndagmorgon när man är flut!
Yatzy kanske inte heller gick som man tänkt sej...



Å åt helvete för mycket viiin blev det den natten,tra la la la laaaaaa ;)
Jag som hade storhandlat för evighet amen tyckte jag,insåg nu att det får fan bli nyktert ett tag...

Nu:jobba jobba jobba å träna träna träna.Sjukgymnastik minst 6ggr om dan,jippi!Det SKA bli bra det här!

Helt sjuka mardrömmar inatt,vakna med panik.Nån som kan va stand-in på sambofronten?

Ujuj,det är visst bara 20 dar kvar till sääääämääääster :D :D :D

Nähä,om jag ska hinna me nån motion innan jobbet imorrn får jag nog sova nu...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Patrik C

Hur tusan fick ni ner tärningarna i popcorn skålen??? = ) Det har man ju aldrig lyckats med. Räknas det som Yatzy då eller ; )

2009-09-10 @ 18:33:02
Postat av: Z

Hehe,jadu de va en bra fråga!Herrn ifråga rundade nog av efter att dom hamnat där så man kan säga att jag vann på WO ;)

2009-09-15 @ 15:23:52
URL: http://buccas.webblogg.se/
Postat av: Patrik

Hahaha okay. Gratulerar då = )

2009-09-19 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0