skitblogg

Eh.JA.Jag är fullt medveten om att det här inlägget kommer bli grymt flummigt.
Jag är oxå fullt medveten om att jag kanske borde sova vid den här tiden,eftersom jag ska upp kl 5.
Men skitsamma,för det är ju kanske inte det jag vill ha sagt just nu.

Nähäpp,nu vill jag bara meddela herrskapet om att kladdkaka är grymt gott!Jag har dock bakat lite för mycket av det den senaste tiden så jag tar gladeligen emot folk som kan tänkas offra sej på en bit eller två :)
Haft en grymt trevlig kväll med folk jag inte sett på ett tag.Och jag saknar!Saknar som fan en del som jag inte träffar så ofta längre.
Dom senaste dagarna har det dykt upp en sjuk hemlängtan till Malmöt...MÅSTE dit å träffa darlin snart,för henne saknar jag som fan oxå!

Fan,gjorde en liza idag igen.Jag VET att jag skrev för ett tag sen att jag inte skulle klippa mej så jävla kort igen,men here we go again-jag ser ut som ove eller magnum nu!Inget illa menat grabbar,men det är inte riktigt jag...Magnum-skratta ordentligt men blev lite förskräckt-ingen alkohol?På en hel helg?
En helt LEDIG helg?Whyyyyy?

Förhållanden hit å förhållanden dit.Det är inte mycket jag förstår av virrvarret omkring mej nu.
Men oavsett hur det är så får vi väl alla göra som vi själva vill? ;)
Jag dömer ingen,ingen dömer mej-ok?Haha.Låter värre än det är...

Okidoki,dags att återgå i tjänst imorrn.Lika bra att görat.Hoppas på en snabbvisit till sötaste plutten efter det :)

Aja,sova var det väl.Fan,vill inte ida heller.Kommer väl va uppe nåra timmar till å självdö imorrn eller nåt.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

För att inte göra dig orolig så kan Magnum lova att den nyktra helgen var en engångsföreteelse. Magnum kom nyss hem från några efterjobböl med personen bakom signaturen The Ove.



Magnum tycker även att du gjort ett korrekt val av frisyr. Tänk alla pengar som du i vanliga fall lägger på frisörbesök. Nu kan du istället köpa livets dryck för dom.



SIEG PILSNER

2009-09-02 @ 21:46:30
URL: http://www.leifgwpersson.se
Postat av: Soffi

Du är fanimig min idol Liza fiza :D Tror du passar alldeles ypperligt i Ove/magnum frisyr :)

Å angående hemlängtan...kom ihåg å besöka björnbärsgatan då oxå. Dörren står alltid öppen för dig! Å lite kladdkaka sitter ju aldrig fel heller ;)

PÖSS

2009-09-03 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0