skit

Nu har jag suttit på jobbet i ca 3 tim.Typ en timme kvar tills jag börjar jobba.
Jo,jag sa att jag skulle till läkaren ida så jag behövde börja efter 13,men 16.20 va väl lite väl?!?
Ingen idé att åka hem heller eftersom jag skulle till sjukan i Lkpg :(
Fan va segt!Aja,har hunnit med att träffa lite folk å sådär,men att sitta å vänta på att börja jobba 4 timmar för att sen jobba 4 tim känns som det kvittar.
Inte gick det vidare bra på sjukan heller,så satans ont ida att inget hjälper.Har inte kunnat sova :(

Nog gnällt.I helgen blire malmöt å sushi-frossa med darlin,ska bli grymt kul!Och gott!Längtar som en tok ;)

Nu är det inte många timmar kvar tills vi vet om det kan bli nån resa eller inte.Fan va jag hoppas att vi kan åka!
Blir det inte så ska jag faen hänga läpp nåra dar.Minst.

Aja,en cigg på det här kanske så man blir lite LYCKLIG,haha!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0