is this the thanks...

If the lies don't judge you, the truth will
But if I can't love you, then who will
When your friends are jumping ship
When your crown begins to slip
And loyaltie's not a virtue
Who are you gonna turn to
When you've seem to've lost your grip
And the road begins to rip

I held your hand, is this the thanks I get
I took you in, is this the thanks I get
Half a chance, the thanks I get
A twist of plans, is this the thanks I get?

Får skriva om helgen som varit en annan gång.Hinner inte nu...För mycket om,om inte å bla bla bla.Vad skönt det skulle vara om alla bara kunde få må bra en liten tid :)
Men så är det kanske aldrig...Jag önskar jag orkade mer...Eller att det var mindre att orka med.Semestern kommer välkommet i helgen ;) Tittat på resor idag,jag tror fasen vi ska slå till å ta 2v,känns som det behövs!

Nu:göra mej iordning för jobb.Vakna åt helvete för tidigt imorse med tanke på hur sent jag jobbar inatt,men det ska nog gå bra ändå :)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0