vem ska ha julklapp?

Oki,nu ska vi se va som hänt sen sist.Fyndet har inte opererats iaf,hahahaha!
I måndags drog vi ut i skogen ett gäng,hade tänkt fota en del men batteriet tog slut så den enda bild jag hann ta var den här:



Bra jobbat av mej!!!
Grymt trevligt var det iaf med promenad med facklor och lyktor,lite svårt att se ibland!Kom fram till ett vindskydd där vi tände en liten eld å värmde glögg å grilla korv sen bastu+bad i sjön.Riktigt mysigt ställe!
Hur fan vi hitta tillbaka i skogen efter nåra öl å i totalt mörker vet jag fortfarande inte...

Tjaaa,det har nog inte hänt så himla mycket alltså.Jobbat på som vanligt å köpt lite klappar minsann ;)
Sjuk nu,inget vidare eftersom vi ska till Stockholm imorrn å se "kvarteret skatan"-SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!!!
Å HELA tjejgänget kommer,så feeeeejnt då!

Killen är äntligen tebax efter vad som kändes som en evighet,jag gillart!
Ledig en v nu,inte fel när man är sjuk...Inte fel annars heller iofs.Fasen,det är så mycket jag vill hinna med nu men det verkar inte gå ihop sej alls!Tidsoptimisten is back on track!Men jag tänkte om man kanske kan nöja sej med att sova 4tim/dygn??

Nu ska jag dra ut på stan en sväng å leta vidare bland klapparna.Fast jag har inte riktigt förstått vilka som ska ha julklappar å inte så det är en vild gissning från min sida...Aja,är väldigt nöjd med något jag köpte förut till nån som läser den här bloggen ;)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

http://img339.imageshack.us/img339/610/argsifo.jpg

2009-11-30 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0