finally...

Jahopp.Igår small det till igen,ryggen helt ur funktion.Försökte få vård på 4 olika vårdcentraler och akuten,men ingen ville ta emot mej,helt sjukt!
Så jag har skrikit å gråtit i ett dygn för det gör så ont.
Idag fick jag tid iaf,men fortfarande inget konstaterat vad det är,så nästa v blir det att dra till sjukan å röntga skiten.Sjukintyg ett tag men jag vill egentligen inte sjuka mej :( Fick över hundra tabletter utskrivna så jag hoppas dom hjälper till snabbt så jag slipper sjuka mej igen.Skönt att röntga iaf så dom snart kan komma på vad som är fel.Blir visst magnetröntgen om det här inte visar nåt.

Nog om det.Karln har dragit hem en sväng,så nu njuter jag lite av att va själv.Är ju inte van att ALDRIG vara själv,men det är jäkla gött när han är här :) Förutom när jag vill lyssna på min musik,haha!
Bio i söndas med Roffan,fejnt då!Trubbel i paradiset,ganska kul faktiskt.MÅSTE snart se Flickan som lekte med elden,måste ju se den innan jag ser den sista iaf!
Imorrn ska ja på synundersökning,det kommer nog bli intressant.Känns som jag ser mycket sämre nu än för ett år sen :( Kan knappt gå ut utan glasögon nu...
Nähä,nu ska ja surfa vidare,har lite att kolla upp om framtiden...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Roffan

Så himla skönt för dig att du äntligen fick en tid på sjukan.... Led med dig igår ska du veta!! Puss på dig!

2009-11-05 @ 20:11:11
Postat av: Mary

Din stackare. Tyckte jättesynd om dig igår och idag :) Skönt att de ska ta en närmare titt på dig och din rygg. Nu är biobiljetterna bokade för den 8/12, om du får ledigt. Annars får jag gå med någon annan. Den 10:e mars är bokad för en kentkväll med Mary. Ha det så gött tjejen. Kramis

2009-11-05 @ 21:17:37
Postat av: Joakim

Tråkigt att höra Liza, du får kolla om någon har en ryggrad till övers som du kan byta med..?

2009-11-06 @ 15:30:19
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Liza

Va goa ni e :) tack tack!

2009-11-19 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0