inte ok.

Jag har försökt få den här dagen att kännas ok ändå.Men det känns inte ok,och det är inte ok.
Och jag önskar och jag hoppas och jag vill vill vill att allt ska bli bra ju...

Men:

Thailand inställt :(   Fan fan fan.Hade ju sett fram emot det ju!Detaljer om varför tar vi inte här.

Idag gav jag upp.Jag blev till slut tvungen att byta nummer,det var inte den lösningen jag hade hoppats på direkt...Men va fan ska man göra när det inte slutar?När man har sagt till och inget hjälper?Jag orkar ju inte med skiten.
Han i affären sa att dom sätter mitt nummer i karantän i 3 månader,hahahaha!Klockrent ju ;)

Jag tror att jag kanske eventuellt har dödat mammas blommor lite.Jag får väl åka dit imorrn å ge första hjälpen en gång till,men jag tänkte att det hade ju inte varit så varmt så jag behövde nog inte va där så ofta :S
Jag hade visst lite fel :(

Till råga på allt vill inte gud hänga med sin församling i helgen*asg*
Men,som det konstaterades häromdan:gud hör böner efter att han rensat öronen från proppar,så hopp finns ju än sålänge! :D

Aja,för att pigga upp mej lite denna dystra dag har jag köpt en ny telefon(eftersom jag ändå fick 2 nya nummer kan jag väl lika gärna ha en ny telefon oxå?)å eftersom thailand inte blir av har jag ju massa pengar över.Hm.Eller inte.
Iaf-det blev en rosa telefon.Så fin så!
MEN,det är touchscreen på den.Och jag är så grymt ovan vid det!Sms som brukar ta några sekunder för mej tar en evighet nu...Jaja,kanske kommer med tiden ;)

Såhär ser den ut:



Soffi har ändå lyckats få mej att skratta nåra gånger under dan,hahahahaha!Ska bli grejt att ses snart jue!
Magnum-Jag kan fan ha samma frilla som dej snart,för så kort är det!Om du fixar det bjuder jag på ölen då? :P

Nu ska jag ta en cigg,det kan va därför jag är lite grining oxå,har bara rökt 2 cigg ida...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Soffi

Men faaan då sicken snygg ny telefon!! aaaaaaavis de luxe kan jag lova :) Ä den bra hittills? Måste kolla lite närmare på den när du kommer hit ...oxå sugen på ny juh ;)

2009-07-28 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0