soffi-här kommer ett nytt inlägg ;)

4 turer kvar till semester,det är ju helt fantastiskt alltså! :) :) :)

Vill va i Malmöt å träffa järngänget NU NU NUUUUUUUUUU!Fast just ida känns det som att jag aldrig mer ska dricka.Fy fan vad skit jag mår...Hehe.Men kvällen var mycket trevlig :) Å den där snapsen man blir kåt av,hahahaha!
Har aldrig funkat för nån,men somliga hoppas visst ändå XD
Tror jag tappade rösten igår,men eftersom jag knappt pratat med nån idag har den nog kommit tillbaka nu.

På fredag kommer my darlin,ska bli grymt kul att hänga!Tror minsann det kommer bli en bra fredagkväll ;)
Den ska spenderas på munken å dricka källaröl hoppas jag.

Ska upp 03 inatt,fan va grant!Kanske gnet på det,får se men det skulle va bra fast det blir satans långt att jobba 4.30-12 å sen 14-00.30.Jaja,den dagen den sorgen,jag skulle ju få ny fridag då å en del slantar som kan behövas under semestern...Lutar åt en tripp till Göteborg snart oxå,får se vad jag känner för när det närmar sej.

Har fått klarhet i pendelgrejjen iaf,nån lurade mej ganska grundligt å sa att det var NU i vinter det skulle va klart om man behöver byta firma eller inte.Men det var ju ett år kvar,vilket är skönt för då hinner kontraktet gå ut å man kan göra vad man vill ;)
Mycket rykten hit å dit om varsel och hur det blir med upphandling.Av förklarliga skäl bryr jag mej inte alltför mycket.

Aja,det var faktiskt soffi som tjatade till sej det här inlägget så det får räcka såhär eftersom jag inte är ett dugg pepp på nåt ida,haha! :P

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nöten

Man lär ju fan inte bli kåt av den där shoten...;) Abdullah bara ljuger hela tiden...;) Hävdar bestämt att vi måste boka in en ny dag för vin och tjej snack....Kjam

2009-07-20 @ 05:49:07
URL: http://zannaa.bloggagratis.se
Postat av: Z

Haha!Sant så sant!Ja kände inget av den iaf...Jäkla abdullah! ;)

Klart vi ska!Får messa om det...Puss

2009-07-21 @ 11:47:31
URL: http://buccas.webblogg.se/
Postat av: Soffi

hahahhaha...TACK bästa Liza för ett nytt inlägg...GILLART!! PÖSS

2009-07-21 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0