skitbra!

Faaaan va gött det är med semester!!!

Helgen har varit prima go vänner!
Blev en sväng ut i fredas,va toktrött å mådde väl inte hundra så ja tänkte att ja inte skulle bli så långrandig men vakten fick visst köra ut oss från krogen pga att dom stängde,hehe.
Grymt kul med gamla vänner som man inte träffat på flera år,å framförallt en viss person har jag saknat hur mycket som helst!Hoppas vi kommer umgås mer framöver.Har inte skrattat så mycket på evigheter som i fredas ;D



Bästaste tjejjen!Fan va soft att ha henne här ett tag <3
Imorrn ska vi fortsätta kolla upp thailandsresor,för fy FAN vilken skillnad det va i pris nu mot när vi kollade för en månad sen,HAR JAG MISSAT NÅT????Det är fortfarande grymt gott om tid kvar tills vi åker ju....



Alltså,jag va å klippte mej i fredas.Å ser inte alls ut såhär länge...Vore sjysst om nån kan säga åt mej att inte klippa mej mer nu på 2 mån eller så,för det här blev verkligen inte vad jag hade tänkt mej!Va så less så jag ville gråta i fredas innan vi skulle ut,men jag får ju iofs skylla mej själv som ska(citat mej själv) "testa det där-det verkar coolt"
Frisören:"ska du verkligen?Det blir ju väldigt kort!"
Liza:"Äh,klipp du!Man måste våga för att vinna,jag vet hur jag vill att det ska bli"

Aja,vad jag ville och vad hon förstod det som var visst inte samma sak den här gången :(

Hinner inte skriva klart den här nu,ska på promenad med Kaj.

Pussssssssss




Kommentarer
Postat av: Frisör Magnum

Om du skulle bli trött på inkompetenta frisörer så kan du få komma till Salong Magnum. Där står Magnum med apparaten startklar och kan erbjuda Britney/Carina Berg-frisyrer av diverse slag. Allt till ett självkostnadspris av ett sexpack folköl.



Magnum sitter i skrivande stund och avnjuter lite ljummet kaffe i väntan på att dagens G-A-G-A-G-A-G-A-G-helvete skall ta slut.



Det ryktas att det hemma i Magnums kyl, står ett dussin kalla pilsner och väntar. HÄR SKA LÄSKAS!



2009-07-26 @ 12:02:12
URL: http://www.frontmotborås.se
Postat av: Soffi

hehe...fan, det var länge sen det ryktades saker å ting.... ;)

Liza - du blev skitsnygg i denna frisyr oxå! Allt passar en skönhet som det så fint heter :D

2009-07-28 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0