jobbe(t)...

Tjolahoppsansa!
Snart är det ett dygn sen jag gick upp,men åååååh vad pigg jag är ändå!Not.
Tur det bara är 3 turer kvar till sem...Fast jag har ett ganska jäkla glassigt jobb alltså,så idag tänkte jag bjuda på lite bilder så ni får se hur jag har det:



Viktigaste grejjen.Iallafall om man har sån jäkla hosta som jag har nu :S



Äh,den här bilden är inte rättvis,det var finare i verkligheten....



Jajjemen!Så är det med den saken!



Nya stationen Kimstad,öppnar vilket år som helst nu...





Tjaaa,rutorna brukar va skitigare än så här ;)



Stationshuset i Vikingstad,där fick vi slänga av en guuuube som pissa ner sätena,NICE!



Tydligen ska "Klart för körning"-lampan oxå lysa om man ska kunna ta sej vidare...



Kom ihågbild till mej själv...16....1....05...107...2

Jaja,nu orkar jag faktiskt inte skriva nåt briljant.Ska upp om nåra tim igen så jag får väl slagga snart.Fan va jag längtar efter sovmorron!!!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Här följer lite visdomsord:



Varför göra retardationskontroll när man kan ta en sexa Fernet istället?



Varför gå till närmaste gatukök när man har rast, när man kan gå till en riktig lokal och beställa i ett groggbord?



Alkolås är djävulens uppfinning.

----------------------------------------------------



Blir det något den 1:e?

2009-07-21 @ 19:47:05
URL: http://www.frontmotborås.se
Postat av: Z

Jadu,dom dära r1 känns som dom kvittar,framförallt vid avbyte när tåget redan gått nåra varv?!?Fernet vete faen du...Är inte så pepp på just det.Groggbord???Finns det såna?Fan,ni visa mej fel ställen i götet senast hör jag!



Jajjemen du grabben,jajjemen!den 1:e blir det 1,2,3 skålar!MINST!Å en salladsskål,å en knäskål oxå...

2009-07-22 @ 14:12:08
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0