gnällskit

Hahahaha!
The Ove-du borde sitta med mej på min balkong å dricka öl å kedjeröka,fan va bittra vi kunde va då! XD

Antal olästa sms: 56.
Haha.Jag ska slänga telefonen åt helvete snart.

Blev ingen tripp till Simonstorp ida,vädret va för jäkla tråkigt så inte ens JAG skulle bada.Då är det illa ;)

Jag vet inte riktigt om det är för att semestern är så himla nära nu,men jag är trött nå så djäääävuuuuulskt på jobbet.
Vill bara va ledig!Men om sisådär 16 timmar smäller det...

Aja,skriver jag mer nu så blir det bara gnäll så jag går över till å skriver den skiten nån annanstans.

Den här svininfluensan-hur länge har man den?Trött på att inte ha kunnat sova ordentligt på flera v pga hosta å jag å nöten konstatera för ett tag sen att det var det vi hade...Hehe.

Ar labu nakti


Kommentarer
Postat av: The Gud!

The Ove! är död...eller har bytt namn i alla fall, kanske bara tillfälligt dock, The Gud! is in da maddafakking building liksom! Keep on rocking in the free world, hasch och kanabis, det är fina grejer det! Gud är drogliberal inatt!



I övrigt har veckan varit finfin, snorigt och jävligt bittert!



Skål kosmonauter!

2009-07-24 @ 02:15:01
URL: http://www.gud-vet-vad-du-har-gjort.org/
Postat av: Nöten

Alltså jag är helt övertygad om att den här svin influensan är här för att stanna;) Man blir ju fan inte av med den;)

2009-07-24 @ 06:58:49
URL: http://zannaa.bloggagratis.se
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum tycker synd om alla troende muslimer och judar som drabbas av svininfluensan. Vad orena dom måste känna sig när till och med deras sjukdomstillstånd är haram/inte kosher.



Lägg därtill att dom inte heller får bota sig med sprit. Usch vad hemskt det måste vara. Varför skall man vara religiös?



Nu är iaf biljetten bokad till Skåneland den 1:e aug. KLIRR???

2009-07-24 @ 11:53:26
URL: http://www.haram.se
Postat av: Z

Hahahaha!Du är ju helt väck ove! :P



Nöten-håller me dej helt!Galet länge det har suttit i nu...



Magnum-Hahaha,det ska fan va du för att komma på en sån grej! :D

Gött att resan är fixad,själv åker jag ner nåra dar innan!Klirr klirr va det visst i fredas ja.Ojojoj.

2009-07-26 @ 10:26:43
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0