Come back :D

Haha!Så blev det äntligen av,min come back på frisbeegolfbanan!Sweet!
Så jäkla kul var det!Ont satan i axeln å ryggen nu,men det släpper nog med tiden ;)
Å jag har saknat Niloo och Go mer än jag tror...Kul att träffa dom igen!
Världens sämsta väder var det,helt klart haha.När vi kom tillbaka till kiosken sa dom att det bara var två idioter kvar i parken,alla andra hade åkt hem.Hehe.Tog längre tid än vad som behövdes eftersom vi fick gömma oss under träden långa perioder.Men 18 hål är avklarade iaf :D

Jaja,lite bilder idag med då:





Skumt att ingen spela idag,men Kaj va i skolan iofs! :P



Man ser ju inte ens korgen...Men det här va det enda hålet jag slog Niloo på,haha!



Hon satsa på en 2:a men fick en 3:a,hahahaha!



Råkade shoppa lite nya discar(frisbees).Två till ska det bli,måste ha en rosa och en svart oxå*asg*

Nu måste jag fixa lite käk å bestämma mej för hur kvällen ska bli...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: The Gud!

Kommentar överflödig egentligen, men du satsar pengarna på fel varor!

2009-07-22 @ 11:55:02
URL: http://www.gud-vet-vad-du-har-gjort.org/
Postat av: Z

Äsch då,min lever behöver återhämta sej ibland å då är det här perfekt avkoppling! ;)

2009-07-22 @ 14:13:18
URL: http://buccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0