cau ragana

UNDERBAR kväll/natt/dag med raganas i stugan,tar det med bilder idag igen:



Ragana1,ragana 2,ragana 3



jag fick den mest brända choklad jag sett när man grillar bananas!(vi kanske va lite onyktra då...?)



i det röda huset sov vi...



den här bron är fan lite läskig att gå på kl 4 på morronen när man fått i sej en del alkoholhaltiga drycker....



vi sov i rummet med elefanten



där fanns det råttgift :S



fan vad jag älskar att bada....när jag blir stor ska jag bo så jag kan bada jämt ;)



hahahahahaha!hade sååååå roligt! XD
Hoppas dom 2 som fattades kan vara med nästa gång <3

Nähä,nu ska jag väl se om nån vill gå en runda...Sen  packa ihop mej för min tripp.Har inte bestämt när och var jag ska,förutom första resmålet imorrn...

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Herr Magnum

Herr Magnum undrar varför du går på järnvägsbroar klockan 04 på morgonen när du är berusad? Magnum hoppas inte du håller på att bli en nörd som skall fotografera godståg?

2009-07-30 @ 01:04:16
URL: http://www.stfd.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0