ingen tv

Haha,sitter å asgarvar åt herr magnum å hans sentimentala fylla på stinsen ;) Ja vill va me juuuuu!

Nu har dom hållit på å fixat här i huset så man ska få lite fler tv-kanaler å sådär.För min del så innebar det visst att ja bara har tv2,svt24 och barnkanalen kvar?!?!Så har det varit sen i måndas,haha!Tur att man inte är hemma för att glo på tv så ofta men det hade ju vart kul om det funka inatt när ja kom hem...Men det KANSKE ska funka imorrn ;)
Bra start där Tele2!

Alltså,det händer inte så mycket i mitt liv.Jag går upp äter frukost,tar tåget till Lkpg å börjar jobba.Sen åker jag hem å sen sover jag typ.En del börjar tycka synd om mej med gävle nu,haha.Jag kan tycka det är för jäkla långa dar men annars är det ok,visst att det hade varit kul att ha nåt annat men det kommer väl så småningom.Trots allt är det ju x antal år kvar till pensionen,jag hinner nog få nya fordon å tröttna på dom oxå... :D
Ida ska ja sova i gävle iaf (jaa,de gick ju bra sist,höhö) ska bli skönt att sluta vid 11 imorrn å sen ledig till mån.

Ska fira pappa i helgen,förslag på present tack!!!Herr magnum och The Ove -ni behöver inte föreslå nåt me alkohol för han dricker ändå inte  :P

Nähä,om man ska ta tag i den här dan då...Hade ju varit fint att ligga på soffan å glo på TV lite,men den där politikerdiskussionen som är nu fascinerar mej inte tillräckligt...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: The Ove!

En flaska sprit är ju alltid uppskattat som present - vem har sagt något om att han måste dricka den, han kan ge den till mig!

2009-01-28 @ 23:35:07
Postat av: Herr Magnum

Jag tycker också du borde köpa en flaska brännvin. Sedan byter du bara ut etiketten på flaskan mot något löjligt alkoholfritt alternativ som t.ex jordgubbssaft.



Bara för att du fick mig att tänka på brännvin så måste jag ner till bolaget och fynda nu. Det vankas nämligen ledig helg och då kan man ju inte vara nykter. Det är fegt...

2009-01-29 @ 15:36:11
URL: http://www.systembolaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0